|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
| Re: netjes.. |
|
|
quote:
Originally posted by ilona_21
vorige week even dagje enschede geshopt !!
helaas hoorde ik bij de dierenwinkel waar ik altijd het voer haalde het er tijdelijk niet meer was..
tja ewat moet je dan ? ander voer halen...
ik daar in pets place na binnen... denk word niets hier.. want in almelo hebben ze alleen zonne pitten
en echt.. vond t voer er supergoed uitzien heel varierend.. en en en bijna geen zonne pitten !!
vond t echt een pluimpje !!
dus voortraan maar na enschede
Die PP in Enschede is niet goed, hoorde ik van m'n vriend, die loopt daar stage, ook van vriendinnen die daar stage liepen,
Ze verzorgen die dieren daar niet goed ofzo |
Zaterdag 2 Juni 2007 9:52 am |
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
zijn er miss meerdere ?
deze was in t centrum.. ik weet nattuurlijk nie van de zorg.. maar de gaaien zagen er supergoed uit.. en de kooien waren netjes dus ik ben t niet met je eens.  |
Zaterdag 2 Juni 2007 6:01 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
quote:
dat is heel sneu.... maar denk dat dat wel verschilt per papegaai..
vaag kennisje heeft er 1 van 62 jaar oud
en hij krijgt zn hele leven al zaad.. met vrijveel zonnepitten
maar ik zei ook... hier krijgen ze pellets en zaad.. want las hier ook ergens.. dat alleen pellets ook niet goed was
Ja natuurlijk Ilona verschilt dat ook per gaai, maar het zal maar net de mijne of íeder andere in het algemeen overkomen die er ook zo heftig op reageerd snap je?! Daarom maar beter voorkomen toch?! En hier krijgt Shandor ook 2x in de week wat zaad erbij hoor om de boel van binnen goed aan het werk te houden.
Uhm Sue hoe precies het zat dat hij kaal blijft weet ik niet meer, maar ik zal het de volgende keer als ik er weer kom nog eens exact vragen oke? |
Zondag 3 Juni 2007 11:00 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ben erg benieuwd hoor, want vind het een beetje vreemd (niet dat ik het niet geloof ofzo, maar je ziet het bijna niet.. Tenminste ik niet!) dat hij kaal blijft.. |
Dinsdag 5 Juni 2007 12:07 am |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
quote:
zijn er miss meerdere ?
deze was in t centrum.. ik weet nattuurlijk nie van de zorg.. maar de gaaien zagen er supergoed uit.. en de kooien waren netjes dus ik ben t niet met je eens.
Mss was het een andere  |
Woensdag 6 Juni 2007 12:35 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
| Pets Place |
|
|
De Pets Place winkels waar ik ben geweest was ook niet best In Leeuwarden (bij het cambuurplein) valt nog mee, maar in zwolle (bij de AA-landen) hadden ze 2 ara's in een glazen kooi midden in de winkel, helemaal gestrest en bang.. in sneek hadden ze een grijze roodstaart en nog een andere groene papegaai (wist niet wat het was, zelfde vermaat als het grijsje), in hele kleine kooien, vies water, geen eten geen speeltjes.. heel zielig. De groene deed steeds zijn kopje naar beneden als ik langs kwam lopen, en die heb ik dus maar een tijd in zijn nekje staan aaien... Er hing ook nog een briefje op de kooi met: ik heet lorre.. dus alle kinderen die voorbij kwamen de hele tijd lorre tegen em schreeuwen.. Mijn vriend zat wat te spelen met het grijsje (hij had gewoon een papegaaienspeeltje van het rek gepakt) en die vond het ook helemaal geweldig... vervolgens kwam er een jongen langs dat dat speeltje niet voor dat grijsje bedoeld was! Toen zei mijn vriend ook van; hang er dan iets in ofzo, maar toen liep die jongen snel weg natuurlijk.. Zulke lieve beestjes laat je dan echt met pijn in je hart weer achter... |
Vrijdag 12 Oktober 2007 11:08 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Pets Place |
|
|
Ohhh wat naar zeg.. Wel goed dat je vriend het grijsje wat te spelen had gegeven. Alleen sneu dat hij het toch niet mocht houden. Tja, kost geld he?? |
Vrijdag 12 Oktober 2007 8:18 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Ja, echt jammer... als ik geld en ruimte had, had ik ze meegenomen! maar ja... dan komen er ook wel weer nieuwe. |
Zaterdag 13 Oktober 2007 1:47 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
gelukkig is dat bij onze petsplace wel anders
daar zitten ze er netjes bij de vogels schoon water genoeg eten wat te snoepen en een schone kooi!
ze hebben er 1 grijsje zitten maar die is niet voor de verkoop
er zou naar mijn mening wel wat meer speelgoed in mogen maar er hangt tenminste wel wat in
hij mag niet gevoerd worden door klanten omdat ie zelf zat heeft(ik mag het lekker wel )
en gaan klanten vervelen bij hm worden ze gewaarschuwd door de bazin!
en als ik het goed heb gaat ie ook mee naar huis s'avonds en in het weekend |
Zaterdag 13 Oktober 2007 3:19 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Zo hoort het!! |
Zaterdag 13 Oktober 2007 5:10 pm |
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
ja toch!
dit zou bij alle winkels zo moet zijn!
en ik vind dat goede verzorging van de dieren ook een visitekaartje van je winkel is |
Zaterdag 13 Oktober 2007 8:39 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Ja dat klopt Linde dat er in de aalanden bij Pets Place 2 ara's zitten en ik vind het ook altijd een zielig gezicht
Het is ook diep triest dat juist veel dierenwinkels zoveel verkeerde huisvesting etc hebben, je zou toch denken dat ze om het goede voorbeeld te geven ECHT diervriendelijker zouden zijn!!
Wat dat betreft kan en moet er nog een hoop verbeterd worden!! |
Zaterdag 13 Oktober 2007 9:41 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Wil
Ja dat klopt Linde dat er in de aalanden bij Pets Place 2 ara's zitten en ik vind het ook altijd een zielig gezicht
Het is ook diep triest dat juist veel dierenwinkels zoveel verkeerde huisvesting etc hebben, je zou toch denken dat ze om het goede voorbeeld te geven ECHT diervriendelijker zouden zijn!!
Wat dat betreft kan en moet er nog een hoop verbeterd worden!!
Tja, ze geven vaak niet het goede voorbeeld. Zo had ik er eerst niet echt bij stilgestaan dat de konijnenhokken vaak té klein zijn.  |
Dinsdag 16 Oktober 2007 8:14 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:45 am
|
|
|
|
|