ik heb laatst een hele hoop besteld voor rocco via www.dierenwebshop.nl het duurde helaas even voordat het er was, maar ik had dan ook een muismat besteld met Rocco erop en het duurde lang bij de drukker (die had het druk ofzo)
maar wel heel netjes via de mail, ik kreeg binnen een dag antwoord op alle vragen
En de spullen zijn ook absoluut niet duur, iig goedkoper dan in de winkel en voor de wat kleinere vogels hebben ze een hele hoop!
ik heb oa een vervoerskooitje besteld en een speeltuin
(die hij al lekker aan het slopen is)
de papegaaienschommel van 4 euro viel een beetje groot uit want hij vult de halve kooi
Leuke site! Die schommel en die klossenstok voor grote gaaien heb ik ook gekocht in de dierenwinkel ...ze zijn echt heel leuk en niet duur! Verder verkopen ze toch wel vooral spullen voor kleinere vogels zie ik he?
ja, maar voor een BB bv kan je toch wel wat leuke dingen halen voor een goeie prijs.
vooral het vervoerskooitje was echt een uitkomst!
deze is een beetje cliche (gezien de naam) www.papegaaienwinkel.nl maar is ook een hele leuke! heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik zie dat ze nu een nieuwe 'budgetafdeling'waar ik al leuke dingen tussen zie staan!
Dinsdag 6 Juni 2006 7:18 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:53 am