oppassen

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
stephen
Ervaren vlieger

oppassen  Reageer met quote  

hoi (even ter informatie) ik raad iedereen af die een papegaai heeft zo'n voliére draaiplateau te kopen (even een link zodat je weet wat er bedoelt wordt http://www.papegaaikweker.be/draaiplateaus2.htm) deze zijn verzinkt Sad . een maat van mij zijn rosé is daar zeer ziek van geworden en is nu nog in kritieke toestant omdat hij zo versuft was dat hij van de kast gevallen was Crying or Very sad .het is gewoon dat er niemand hetzelfde meemaakt Confused . salut.
Bericht Zaterdag 8 September 2007 11:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: oppassen  Reageer met quote  

Bedankt voor de waarschuwing. Ik verplaats je topic eventjes, goed?
Ik hoop dat de rosé van je vriend het gaat redden.. Wens hem maar sterkte.

Dit eigen product wordt gemaakt van gegalvaniseerde plaat. <-- Meestal gebruiken ze rvs voor dit soort plateau's.
Bericht Zondag 9 September 2007 11:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik zie ook weleens volledig verzikte voillieres te koop staan terwijl zink helemaal niet goed is Confused
Bericht Zondag 9 September 2007 7:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Tja, er worden ook nog verzinkte kooien, doppinda's, zaad met zowat alleen zonnebloempitten etc verkocht.. Sad
Bericht Maandag 10 September 2007 8:37 am
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

en die veel te kleine kooien ook Sad
Bericht Maandag 10 September 2007 8:51 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja die ook! Sad Vaak wordt er gezegd: Grote papegaaienkooi. Dan ga je kijken en dan zie je een ronde, kleine kooi. Embarassed
Bericht Maandag 10 September 2007 8:59 am
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

afgelopen zomer moest er een kooi voor de camping bijkomen voor guus en wouden even op internet een plaatje zien van een vervoerskooi daar zou dan elmo in komen en guus in die van elmo dus wij naar de receptie hun zo ohhh maar wij hebben ook wel een kooi boven staan halen em meteen op... nou was het zo`n ouderwetste ronde kooi wij aangenomen uit netheid ik proberen dat ding schoon te maken en zat roest op dus dat ding in de auto en wij naar wijhe een goede kopen ( helaas hadden ze die elmo en kokkie ghadden niet meer) en dat ding staat nu op zolder moet nog naar het grofvuil Laughing maar was wel aardig van ze
Bericht Maandag 10 September 2007 9:03 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Ja die ook! Sad Vaak wordt er gezegd: Grote papegaaienkooi. Dan ga je kijken en dan zie je een ronde, kleine kooi. Embarassed

dat had ik toen ik voor een nieuwe kooi aan het kijken was voor coco en gompie,wat je allemaal tegen komt.
stond er een bij zgan grote papegaaienkooi voor 75 euro
ik kijk naar de foto was het ook zon ronde kooi maar dan voor de kleiner vogels Evil or Very Mad en vies!! niet normaal Mad
zo zou ik dus echt niks te koop durven zetten Embarassed
Bericht Maandag 10 September 2007 9:15 am
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

hebben wij gehad voor kokkie stond er mooie grote kooi voor 120 euro dus wij bellen zei hij meteen mag wel voor 100 euro dus wij er die avond heen en hij was idd groot maar een bonk roest en vies en wou die grapjurk toen hij hoorde dat onze twee grijsjes beiden poppen waren er wel een ruilen want hij was op zoek naar een pop voor de kweek en maar doorzeuren deed hij erover we zijn nog nooit zo kwaad geweest Evil or Very Mad
Bericht Maandag 10 September 2007 9:18 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Evil or Very Mad Evil or Very Mad
dat snap ik zeg wat een vreemde vent zeg
Bericht Maandag 10 September 2007 9:20 am
hilli
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ja en die kooi dan bah staat er nu weer te koop op tegen elk aannemelijk bod maar dat hij onze kokkie of guus wou Evil or Very Mad ja zegt hij hij deed de vogels eerst in een kleine kooi om zo aan elkaar te wennen nou nooit van mn leven dat ik een van mn schatjes wegdoe of ruil en zkr niet met zo`n kerel
Bericht Maandag 10 September 2007 9:23 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by hilli
en dat ding staat nu op zolder moet nog naar het grofvuil Laughing maar was wel aardig van ze

Hahaha, dat ding is zeker ook nog loeizwaar. In zo'n ronde kooi zit trouwens ook een papegaai bij een fotozaak waar ik soms kom. Beetje sneu is dat.. Sad
Bericht Maandag 10 September 2007 7:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&gompie
dat had ik toen ik voor een nieuwe kooi aan het kijken was voor coco en gompie,wat je allemaal tegen komt.
stond er een bij zgan grote papegaaienkooi voor 75 euro
ik kijk naar de foto was het ook zon ronde kooi maar dan voor de kleiner vogels Evil or Very Mad en vies!! niet normaal Mad
zo zou ik dus echt niks te koop durven zetten Embarassed

Poetst Coco z'n kooi niet zelf op dan? Laughing
Bericht Maandag 10 September 2007 7:28 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

nee dat krijg ik hm maar niet geleerd Evil or Very Mad Laughing Laughing
Bericht Maandag 10 September 2007 8:07 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje, wat een luie gaai heb je zeg! Laughing
Bericht Dinsdag 11 September 2007 9:15 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:54 am
  Berichten van afgelopen: