|
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
| papegaaien voer bij c1000 |
|
|
was van de week bij de c1000 waar mijn moeder me wees op het papegaaienvoer wat ze daar ook verkopen en waar ze me op wees waren de doppinda`s die erin zaten en zeggen ze ook nog dat het het beste voor je huisdier is  |
Dinsdag 8 Mei 2007 6:14 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Beste voer voor je huisdier?  |
Dinsdag 8 Mei 2007 6:17 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Ja, je ziet het nog heel veel papegaaienvoer bestaande uit zonnebloem pitten, pinda's en nog wat andere zaden.
Helaas.....
Gelukkig weten wel steeds meer mensen dat dat niet het beste voor hun vogel is  |
Dinsdag 8 Mei 2007 6:38 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hihi,in elke supermarkt zie je wel papegaaienvoer,ja.
Ik noem het vetvoer.  |
Dinsdag 8 Mei 2007 6:58 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: papegaaien voer bij c1000 |
|
|
Tja, ik weet het.. Het is nog steeds triest gesteld. Er worden meer dingen verkocht die niet geschikt zijn voor gaaien, zoals verzinkte kooien. |
Dinsdag 8 Mei 2007 6:59 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
weet welke zakken je bedoelt ja het ziet ook zwart wit van de zonnebloempitten echt junkfood  |
Vrijdag 25 Mei 2007 2:49 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Junkfood  |
Vrijdag 25 Mei 2007 2:52 pm |
|
|
mh_1204
Kuikentje
toch nog n positieve kant aan dit verhaal:
ik werk zelf in t supermarktwezen,alleen
niet bij de c1000, maar bij de blauwe jasjestoko die op de kleintjes schijnt te letten...
ook wij hebben papegaaivoer en parkietenvoer in de vakken, en nee dit is zeker geen reclame, maar wat n troep is dat zeg!
gelukkig weet ik dat in de verschillende filialen waar ik gewerkt heb dat de omloopsnelheid van dit soort artikelen enorm laag is. wat wij als supermarkten wel veel verkopen is t hond en kat spul. de rest amper.
gelukkig weten de meeste eigenaren van n mooie gaai dat ze die geen goedkope 'euroshopperzaad' moeten
geven. en zijn weinig gaaien die dit te eten krijgen.
eigenlijk ... bedenk ik me ineens, zou je je toch kapot moeten schamen als je dit soort junkfood serieus koopt voor je veren-vriendje . dan snap je t ergens toch niet?
gr marc |
Maandag 28 Mei 2007 11:48 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hoi Marc, dat is fijn om te horen, dat het slecht wordt verkocht.. Toch nog iets positiefs.
Heb je enig idee waarom ze vogelvoer verkopen? Is het gewoon omdat dat leuk in het assortiment staat? |
Dinsdag 29 Mei 2007 8:34 am |
|
|
hilli
Vliegende acrobaat
wij kopen het zkr daar niet alleen wel het kattenvoer maar voor de rat en de vogels gaan we naar discus en lorre en co tja er zijn onwetende mensen die et denk ik wel halen ben ik bang wel jammer is dat maar goed dan dat het niet veel wordt verkocht  |
Dinsdag 29 Mei 2007 5:52 pm |
|
|
mh_1204
Kuikentje
het is idd wat hilli schrijft. er zijn toch landelijk enkele mensen die t kopen. dat zijn dezelfde mensen die n gaai als n grote parkiet zien: kopen,in de kooi zetten, geen aandacht en al helemaal geen speelgoed geven. t staat gewoon trendy in de huiskamer zo'n levende 'bijzettafeltje'. helaas bestaan deze mensen nog steeds.
maar de omzet zal van dit artikel tov de opbrengst per cm schapbreedte zwaar onder t gemiddelde liggen. maar als grootste van nl moet je het toch in je assortiment hebben. want die 100 klanten die landelijk 1x in de 2 wkn zo'n zak kopen willen we niet naar de concurrent zien gaan. tsja... |
Vrijdag 1 Juni 2007 8:04 am |
|
|
|
|
fuzz
Fladderaar
quote:
Originally posted by mh_1204
het is idd wat hilli schrijft. er zijn toch landelijk enkele mensen die t kopen. dat zijn dezelfde mensen die n gaai als n grote parkiet zien: kopen,in de kooi zetten, geen aandacht en al helemaal geen speelgoed geven. t staat gewoon trendy in de huiskamer zo'n levende 'bijzettafeltje'. helaas bestaan deze mensen nog steeds.
maar de omzet zal van dit artikel tov de opbrengst per cm schapbreedte zwaar onder t gemiddelde liggen. maar als grootste van nl moet je het toch in je assortiment hebben. want die 100 klanten die landelijk 1x in de 2 wkn zo'n zak kopen willen we niet naar de concurrent zien gaan. tsja...
goed verhaal maar parkietjes hebben ook aandacht en speeltjes nodig hoor! |
Donderdag 23 Augustus 2007 1:35 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dat kan iedereen op dit forum denk ik wel beamen. Jammergenoeg denken veel mensen nog van niet..  |
Maandag 27 Augustus 2007 2:23 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:54 am
|
|
|
|
|
|