Papegaaienbad superduur bij Lorre en Co - Lorreco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik hoop dat ze werken.. Wat vindt hij nu van z'n bad? Very Happy
Bericht Woensdag 23 Januari 2008 7:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Sorry Sue, vandaag niet geprobeerd. Hij is vandaag zo druk bezig geweest met spelen en brabbelen dat ik hem dat heb laten doen want hij begint terug nieuwe geluiden te maken en geniet daar zo van dat ik dat niet wou onderbreken met zijn bad. Embarassed
Bericht Woensdag 23 Januari 2008 9:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is toch niets om sorry voor te zeggen? Het is pas sorry als je geen filmpje van dat gebrabbel hebt gemaakt! Twisted Evil Laughing
Bericht Donderdag 24 Januari 2008 11:40 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oké, geen sorry dan dat ik zijn bad niet geprobeerd heb maar wel SORRY want heb zijn gebrabbel lekker voor mezelf gehouden. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 9:52 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhhh vanwaar die Twisted Evil icoontjes? Je bent gemeen! Crying or Very sad Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 10:44 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gemeen??? Nee Nee, dat was dan toch niet de bedoeling Sue Troosten . Was eerder een beetje quality time met Joske voor mij alleen. Egoïstisch mag je het noemen ja maar heb er wel van genoten. Laughing Laughing Embarassed
Bericht Vrijdag 25 Januari 2008 12:01 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja dat is het! Egoïstisch! Bah! Shocked Mad Laughing (Grapje hoor, veel quality time is goed voor een mens.. En ook voor een dier)
Bericht Zaterdag 26 Januari 2008 12:18 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 26 Januari 2008 9:10 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:55 am
  Berichten van afgelopen: