|
|
|
Sarah
Moderator

| Papegaaienbad superduur bij Lorre en Co |
|
|
Wij hebben dit weekend zo'n bad gekocht voor onze Jos en wij betaalden 29,30 euro. Ik zag hetzelfde bad staan bij Lorre en Co, via internet, voor 41,50 euro. Dat is toch wel een groot prijsverschil vind ik. Helemaal hetzelfde en zoveel duurder, vind ik toch wel raar. |
Maandag 21 Januari 2008 5:50 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Papegaaienbad superduur bij Lorre en Co |
|
|
Jeetje, dat scheelt behoorlijk zeg, Sarah! Waar heb je het bad gekocht als ik vragen mag? |
Maandag 21 Januari 2008 6:56 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Jeetje, dat scheelt behoorlijk zeg, Sarah! Waar heb je het bad gekocht als ik vragen mag?
Bij "Kolibrie" in Bree, niet ver van ons. Niet dat ze daar veel spullen hebben of zo maar we waren daar voor enkele extra eetbakjes te halen en zagen dat bad daar voor die prijs, daarom hebben we niet getwijfeld. eetbakjes waren daar ook de helft goedkoper dan in een andere winkel waar we gekeken hadden. Voor 1 bakje betalen we 0,75 euro. Je moet daar juist op uitkomen. |
Maandag 21 Januari 2008 7:26 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
|
|
Dat scheelt behoorlijk zeg! Waren ze echt in de aanbieding? Of zijn ze altijd zo goedkoop? Misschien kunnen we nu zo'n bad bij jou bestellen!  |
Maandag 21 Januari 2008 7:51 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik denk niet dat het een "aanbieding" was want het prijsetiket wat op de doos gekleefd hing is origineel en niet doorkrabt of zo en ook geen andere prijs aan de rek gehangen of zo. Dus ik heb niet het vermoeden dat het verlaagd was in prijs. Ze hebben ook niet gezegd dat het goedkoper was dan anders. Ja, je kan altijd een bad bestellen ja. Heb ik een excuus om jullie gaaitjes "echt" te zien.  |
Maandag 21 Januari 2008 7:59 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jeetje, dat scheelt echt behoorlijk dan! En weet je zeker dat het hetzelfde bad is? Zou het wel willen zien. In actie dan!  |
Maandag 21 Januari 2008 9:22 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Jeetje, dat scheelt echt behoorlijk dan! En weet je zeker dat het hetzelfde bad is? Zou het wel willen zien. In actie dan!
Ik zal er morgen eens een foto van nemen. |
Maandag 21 Januari 2008 9:39 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik heb toch nog even getest of ik een link van de pagina kan plaatsen van de internetpagina waar ik het badje van Lorre heb gevonden. Ik hoop dat het lukt. Ons gekochte bad kan je zien in mijn dagboek, ik hoop dat deze mij ook gelukt is om te linken.
http://www.kapaza.be/detail/in.....15127&
bad Lorre en Co
http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=3439
Ons bad.
Ik hoop dat het linken gelukt is want is de eerste keer dat ik dit doe.  |
Maandag 21 Januari 2008 10:18 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hey, YES, het is gelukt. Ik heb weer bijgeleerd sie.
Ben een beetje in mijn nopjes hierdoor maar is dan ook de eerste gelukte link. |
Maandag 21 Januari 2008 10:20 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ha Sarah.. Ik heb het gezien. Dat ziet eruit als precies dezelfde hoor! Ik heb ook even een link in je dagboekpagina gezet. Hopelijk vind je dat niet erg?
Je hebt wel een koopje gehad aan dat bad! Wat vind Jos ervan? |
Maandag 21 Januari 2008 11:26 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Tuurlijk vind ik dat niet erg. Daar had ik nog niet eens aan gedacht om het op die manier te doen en eerlijk gezegd weet ik niet of me dat gelukt zou zijn maar zoals je ziet, ik leer bij.
Joske was eerst wat in de war en bleef ver uit de buurt maar stap voor stap ging hij dichter maar hij draait iedere keer snel zijn poep en rent dan snel weg. Nu had ik er een paar van zijn favoriete noten opgelegd en dat vond hij smerig van me maar ja, pech voor hem. Hij is langs zijn tralies naar zijn bad gegaan en met een nek als een giraf heeft hij zijn nootjes kunnen pakken maar ondertussen wist hij toch dat dat bad hem niet zal "bijten". Sindsdien gaat hij vanop zijn bodem ook even kijken naar dat rare ding. Hij gaat iedere keer wat dichter maar is er nog niet in geweest, vraagt tijd natuurlijk. Het is dan ook een groot vreemd plastiek voorwerp in zijn kooi en lijkt verdacht op een transportbak voor hem. Maar we proberen om de paar dagen opnieuw en na een paar uurtjes halen we het er gewoon terug uit. Je ziet elke keer wel dat hij nieuwsgieriger wordt maar of hij er ooit zal ingaan is een vraag. We zien wel, als we niet proberen weten we het niet natuurlijk.  |
Dinsdag 22 Januari 2008 9:32 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
De enige manier om dat uit te vinden is.. Proberen! Je hebt me wel weer op iets gewezen. Iets wat ik al een tijdje van plan ben. Op sommige sites heb je nl filmpjes met een uitleg. Dan zie je je muis bewegen. Erg handig!
Zou het geen idee zijn om het bovenste gedeelte te verwijderen? En het bad zo aan te bieden?  |
Dinsdag 22 Januari 2008 10:53 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

En dan gewoon op de bodem zetten misschien?  |
Woensdag 23 Januari 2008 9:42 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Oh ja, was dat vergeten te zeggen.. Ik dacht dat hij zo wat gretiger zou zijn om te gaan badderen. Later kan je dan de bovenkant erop zetten.  |
Woensdag 23 Januari 2008 12:37 pm |
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Oh ja, was dat vergeten te zeggen.. Ik dacht dat hij zo wat gretiger zou zijn om te gaan badderen. Later kan je dan de bovenkant erop zetten.
Het is altijd de moeite waard om het te proberen. Elke tip is altijd welkom.  |
Woensdag 23 Januari 2008 2:16 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 29 Augustus 2008 7:23 am
|
|
|
|