Papegaaienvilla (dierenvilla)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
annemie2
Fladderaar

Papegaaienvilla (dierenvilla)  Reageer met quote  

Wij hebben dinsdag een reiskooi bij dierenvilla in Nederland gekocht. Geweldige service, vriendelijke mensen.
Maar.... wij komen thuis met ons pakket. Gaan ijverig knutselen. Er zouden 2 zitstokken bijzitten volgens de beschrijving op internet (volgens de foto 1 stok en 1 touw.) Wat blijkt? Er zit alleen een stok bij. Ga voor de zekerheid nog even op de site kijken of ik niet verkeerd was. Nee :2 zitstokken. In principe niet echt erg natuurlijk, maar ik heb toch een mailtje gestuurd aan papegaaienvilla. De volgende dag krijg ik een mailtje terug dat er maar 1 stok bij hoort te zitten en dat speelgoed dat op de foto staat optioneel is. Ga naar de site kijken, en blijkt dat die ineens is verandert. Kijk daar kan ik nu niet goed tegen hè. Heb terug een mail gestuurd met een bijlage van de originele advertentie. Heb niets meer vernomen. Ok dit gaat over een onnozel touw maar dat zo een firma dat niet wil of kan oplossen, vind ik zeer eigenaardig.
Bericht Vrijdag 22 Augustus 2008 9:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Jeetje wat stom,
ze moeten het doen zoals het er staat hé, of tenminste.."stond".

En idd, kan er ook niet tegen als het plots veranderd is, gelukkig heb je het bewijs nog. Ben benieuwd of je nog wat zal horen!

Groetjes, Tara
Bericht Vrijdag 22 Augustus 2008 9:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Dierenvilla? www.dierenvilla.nl ??  Reageer met quote  

Bedoel je www.dierenvilla.nl? Die in Nieuwkuijk? Of bedoel je een andere winkel?
Ik vind het wel heel erg raar en totaal NIET netjes! Rolling Eyes Zeker nu je geen reactie meer krijgt. Geen aanrader dus? Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 22 Augustus 2008 10:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hé, wat jammer zeg, misschien gaat het "maar" over een touw maar het gaat vooral over de eerlijkheid en de service en die laat blijkbaar toch wel te wensen over als ze het zo gaan doen. Confused
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 8:54 am
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

ja het is dierenvilla. In Nieuwkuijk. Verder is alles wel goed in orde. Ze waren heel vriendelijk en behulpzaam. Is een prima kooi maar dat ene kleine detail zit mij toch niet helemaal lekker. Ok er kunnen fouten gebeuren , als ze mij gezegt hadden sorry , in de toekomst zit die touw er niet meer bij , had ik daar prima mee kunnen leven. Maar nu is het net of ik die advertentie gewoon helemaal verkeerd begrepen heb, en daarmee is de kous af. Zag trouwens dat het op dierenvilla.be nog met 2 stokken staat. Razz
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 9:08 am
Jolanda
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb daar toendertijd een hamsterkooi (zeg maar gerust villa) gekocht en had ook zo'n soort akkefietje. Ook daar was ineens de inhoud van de advertentie veranderd. Weet niet meer precies maar volgens mij ging dat over buizen
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 9:22 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

mmmm wat vervelend, en wat flauw dat ze niet meer reageren...
Ik heb zelf ook zo'n soort reiskooi, maar vond de stokken erg slecht passen, dat kostte nogal wat aanpassing... Wink
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 9:41 am
ellenparrot
Ervaren vlieger

Re: Papegaaienvilla (dierenvilla)  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by annemie2
Wij hebben dinsdag een reiskooi bij dierenvilla in Nederland gekocht. Geweldige service, vriendelijke mensen.
Maar.... wij komen thuis met ons pakket. Gaan ijverig knutselen. Er zouden 2 zitstokken bijzitten volgens de beschrijving op internet (volgens de foto 1 stok en 1 touw.) Wat blijkt? Er zit alleen een stok bij. Ga voor de zekerheid nog even op de site kijken of ik niet verkeerd was. Nee :2 zitstokken. In principe niet echt erg natuurlijk, maar ik heb toch een mailtje gestuurd aan papegaaienvilla. De volgende dag krijg ik een mailtje terug dat er maar 1 stok bij hoort te zitten en dat speelgoed dat op de foto staat optioneel is. Ga naar de site kijken, en blijkt dat die ineens is verandert. Kijk daar kan ik nu niet goed tegen hè. Heb terug een mail gestuurd met een bijlage van de originele advertentie. Heb niets meer vernomen. Ok dit gaat over een onnozel touw maar dat zo een firma dat niet wil of kan oplossen, vind ik zeer eigenaardig.

ik heb pasgeleden een Montana Hacienda gekocht.. ook daar zit standaard maar één stok bij.. maar goed. Dat bleek duidelijk uit de advertentie, dus ik heb online twee javastokken bijbesteld. Heb je de CArry? daar staat bij
http://www.dierenvilla.nl/nl/p.....-3683.html
inderdaad twee stokken.

bij deze
http://www.dierenvilla.nl/nl/p.....-3222.html
staat keurig bij dat er 1 stok bij zit.

en bij deze
http://www.dierenvilla.nl/nl/p.....-3767.html
ook 1 stok. Dus.. ben benieuwd welke je bedoelt?

doei Ellen Wink
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 3:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Het gaat om de kooi van de 3de link. Jaja nu staat dat netjes met 1 stok. Maandag stond het nog met 2 stokken. Op dit ogenblik staan op de Belgische site ook nog 2 stokken . Question
Bericht Zaterdag 23 Augustus 2008 10:01 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by annemie2
Het gaat om de kooi van de 3de link. Jaja nu staat dat netjes met 1 stok. Maandag stond het nog met 2 stokken. Op dit ogenblik staan op de Belgische site ook nog 2 stokken . Question

nou... dat is wel heel vreemd inderdaad! Confused
Bericht Zondag 24 Augustus 2008 12:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hebben ze nog gereageerd? Dat lijkt me wel zo passend.. Nu is het inderdaad net alsof jij een beetje 'gek' bent geworden. Niet netjes vind ik. (Als ze niet meer hebben gereageerd)
Nazorg is net zo belangrijk als het proces wat aan de verkoop vooraf gaat!!
Bericht Maandag 25 Augustus 2008 12:27 pm
annemie2
Fladderaar

Reageer met quote  

Nee geen reactie. Zal nu ook niet meer komen denk. Is een week geleden. Vind het jammer.
Bericht Donderdag 28 Augustus 2008 9:38 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat jammer zeg. Ik heb trouwens ook nog geen reactie op mijn mail. Misschien zijn ze vakantie aan het vieren?
Bericht Donderdag 4 September 2008 9:24 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:56 am
  Berichten van afgelopen: