Parrot behavior and training - DVD1

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Egwene
Vliegende acrobaat

Parrot behavior and training - DVD1  Reageer met quote  

Kent iemand deze DVD? Die is te krijgen bij Lorre & Co en ik vroeg me dan ook af in hoeverre het een hulp is (geweest) bij probleemgedrag van jullie gaaien. Heeft iemand hier ervaring mee???
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 9:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Parrot behavior and training - DVD1  Reageer met quote  

Is dat de DVD van Chet Womach?
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 9:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Nee, van Barbara Heidenreich
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 9:43 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dit staat er als omschrijving bij:

Did you know that training your parrot can help develop a better relationship between you and your bird? It can also help resolve aggression issues by building a stronger trust. Parrot Training and Behaviour will introduce you to the world of parrot training. This first DVD in a series by Barbara Heidenreich, author of 'Good Bird!' and 'The Parrot Problem Solver', teaches the basics in parrot training and illustrates how parrot training can be used to resolve behavioural problems. If you don't think you are up to it or have found other instructional videos or books too complicated this is the one for you! Postage included.

Ik ben nu echt heel ernstig op zoek naar iets wat me kan helpen met Gogo.
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 9:44 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Barbara Heidenreich is erg goed meen ik. Ze is geloof ik wel van de zachte aanpak.
Maar, als ik het mag zeggen.. Hooimeijer is (in ieder geval was!) ook heel goed. Ik zou als ik jou was alleen niet naar Hooi toegaan omdat hij nogal van kortwieken houdt en jij hebt gekozen voor vliegen. Mr. Green
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 9:49 am
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, Barbara Heidenreich is zeker heel goed Veertje maar het hangt er natuurlijk net aan; het moet je liggen. Ook zij heeft een eigen manier van werken, en dat werkt vast ook niet voor iedereen en alle papegaaien. Maar hoe dan ook, zeker de moeite van proberen waard Smile
Bericht Zaterdag 31 Januari 2009 9:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik heb nu een boek van haar besteld 'Good Bird' waar ik me in ga verdiepen. Die komt volgende week binnen. Als haar manier van werken me bevalt, dan ga ik ook zeker voor de DVD!
Bericht Zaterdag 31 Januari 2009 7:51 pm
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Mensen die bekend zijn met de FTD nr 894625, meer zeg ik niet...
Bericht Dinsdag 10 Februari 2009 12:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hm, ik ben er niet bekend mee, maar word er wel heel erg nieuwsgierig van....
Bericht Dinsdag 10 Februari 2009 7:51 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Goodbird Training your Parrot for the Veterinary Exam part 2 FTD nr 897889
Bericht Vrijdag 13 Februari 2009 10:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Goodbird Understanding Parrot body language part 3 FTD nr. 900394

Staat aangekondigd, staat er morgen op?!
Bericht Zondag 15 Februari 2009 10:46 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm als ik het goed begrijp.. Ik heb volgens mij geen ftd. Evil or Very Mad Jammer!
Bericht Maandag 16 Februari 2009 7:53 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Dat zou zeker jammer zijn, in totaal zo'n 12 papegaaien DVD's
Alle Dvd van Goodbird staan er inmiddels.

Meerdere training's dvd's worden er nog op gezet.

Bij wat voor provider zit je Sue?
Bericht Maandag 16 Februari 2009 8:29 am
Windkracht13
Vlieger

Reageer met quote  

Parrot training part 1(Chet Womach) FTDnr. 913868
Bericht Dinsdag 3 Maart 2009 2:45 pm
PeCe
Vlieger

Reageer met quote  

Heb geen FTD, maar ik heb ze wel voorbij zien komen. In totaal zijn er al 16 dvd's over papegaaien, kweken, enz. gepost, met de twee van Chat Womach (nr.2 wordt binnenkort geplaatst) komt het totaal op 18 dvd's.

Een aantal zijn nog gewoon te koop, jammer dat bijvoorbeeld WPT - parrot trust opbrengsten misloopt doordat bijvoorbeeld pollyvision ook zo is geplaatst. Hetzelfde geld voor de opbrengsten van de andere dvd's. Want als alles wordt geplaatst/gekopieerd, dan heeft het voor de uitgeverijen geen zin om er nog geld in te steken en kosten te maken.

Naast FTD zijn ze ook "gewoon" via de nieuwsgroepen die iedere provider heeft te downloaden. Tenminste als je snel genoeg bent, want sommige dvd's staan er maar een paar dagen. Ik heb ze via de nieuwsgroepen voorbij zien komen.
Bericht Dinsdag 3 Maart 2009 7:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 9:59 am
  Berichten van afgelopen: