Parrots Avenue

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Rocco
Vlieger

Parrots Avenue  Reageer met quote  

Ik kwam laatste deze site tegen www.parrotsavenue.nl

en zag allemaal leuke dingen Shocked waarvoor ik normaal naar 24parrot moet... ze hebben ook de voederspeeltjes voor een lagere prijs dan bij Lorreco Very Happy

wie heeft er ervaring met deze winkel? ik had een vraag over de levertijd en kreeg dezelfde dag nog reactie Very Happy
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 11:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Deze bestaat toch al een langere tijd hoor. Ik heb nog niet via internet bij hen besteld maar heb hen wel eens ontmoet bij een meeting en ze zijn zeer vriendelijk en ook via mail had ik nooit problemen toen ik een vraag stelde.
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 11:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze bestaan inderdaad al een tijdje. Eerst heette deze winkel papegaaienkooinederland. Smile
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 12:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ik heb de site vroeger inderdaad ook al eens gezien maar was hem daarna helemaal weer vergeten Shocked

aangezien ze toch wel wat aparte speeltjes hebben vond ik het raar dat hij nog niet in dit onderwerp stond Wink
Bericht Donderdag 11 Maart 2010 7:12 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

We hebben de site geloof ik wel eerder besproken? Iago's speeltjes komen daar ook vandaan. Hulde!
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 11:38 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:31 pm
  Berichten van afgelopen: