|
|
|
Laura B
Moderator

| Pet's Place |
|
|
vandaag was ik in pets place in amstelveen, eindelijk eens een dierenwinkel waar ik geen tranen van in mn ogen kreeg. ik ging er heen omdat hun vermeld stonden als leverancier van vogeljungle artikelen...Die hadden ze idd, zelfs palmnoten in de vriezer! Ik kon via hun dingen bestellen, scheelt weer verzendkosten voor mij!!! Ze hadden twee zonparkieten los zitten en een enorme kooi met valkparkieten, alle dieren hadden speeltjes! en zagen er gezond uit... Het winkelmeisje vroeg ook watvoor vogel ik had en ze vroeg ook wat ik voerde en of ik Cleo ook pellets voerde...ik was even perplex , want in de meeste dierenwinkels wil ik dat juist aan hun vragen haha..heel goed dus!!! Ik kreeg ook een folder mee van de stichting nederlandse papegaaienopvang..leuk he??  |
Vrijdag 17 Maart 2006 3:06 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
kijk, dat vind ik nu een winkel waar je reclame voor mag gaan maken. zulke mensen houden van dieren en hebben er ook verstand van. |
Vrijdag 17 Maart 2006 3:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Pet's Place |
|
|
Laura, super zo'n winkel! Er zouden echt meer winkels moeten zijn die zó met hun dieren enzo omgaan. Én die zoveel kennis in huis hebben.  |
Vrijdag 17 Maart 2006 4:00 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Dáár wil ik ook wel es heen! Heb je hun adres? Of hebben ze een website? Ga es ff zoeken  |
Vrijdag 17 Maart 2006 4:23 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Dat klinkt echt helemaal super zeg!! |
Vrijdag 17 Maart 2006 5:07 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
zeker weten ik ging laatst ff wat halen voor me aquarium en denk ff bij de vogies kijke had ik beter niet kunnen doen zaten 5 catharina's in een klein kooitje maar zagen er nog wel actief uit maar er zat een agatje zo zielig in zijn eentje en helemaal op een bolletje d8 ik neem ze allemaal mee maar goe dat gaat natuurlijk niet dan komen er nog meer zielige vogies |
Vrijdag 17 Maart 2006 5:10 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Oh dat klinkt inderdaad als een dierenwinkel waar ik ook graag binnen zou gaan. Meestal erger ik me rot omdat de gaaitjes (eigenlijk zie ik hier in de buurt alleen maar valkjes en agaatjes) altijd zonder speelgoed in kooien zitten  |
Vrijdag 17 Maart 2006 5:10 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
ja en wat d8 je komen der iedere keer grote mensen hoofden voor kijke beesten schrikken zich wat af op een dag en dan het voer en water op de grond met hun eigen ontlasting er in  |
Vrijdag 17 Maart 2006 5:12 pm |
|
|
Laura B
Moderator

Dit is het adres:
Pets Place
Kostverlorenhof 102 - 1183 HH Amstelveen
Tel:020-6415680
Ze zijn nu wel aan het verbouwen, maar volgens mij wordt het wel mooi als het klaar is...Wat ik trouwens wel leuk vond is dat ze in de winkel gewoon interesse toonden en de tijd voor me namen terwijl er ook iemand achter me stond te wachten bij de kassa. Jammer dat ze niet enorm veel speeltjes hadden voor vogels, maar de dieren zaten er goed bij, dat vond ik het belangrijkst...hopelijk komen die speeltjes als de verbouwing af is... En anders bestellen we die gewoon bij Marleen |
Vrijdag 17 Maart 2006 8:28 pm |
|
|
|
|
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat
Die winkel klinkt inderdaad heel erg goed! Bij de dierenwinkels in ons dorp zitten de vogels er erg zielig bij. Durf er bijna niet meer naar binnen.
Jammer dat deze winkel vrij ver bij mij vandaan zit, anders was ik er wel even langs gegaan. |
Zaterdag 18 Maart 2006 12:13 am |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
ik ga van de week er eens kijken. ik ben dan toch vrij |
Zaterdag 18 Maart 2006 7:12 am |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
ik ben er geweest, maar ik kon er niet warm van lopen. Het was er erg donker binnen en ik vond het een rommeltje om eerlijk te zijn. De valkparkieten zagen er wel prima uit de zonparkieten zaten gewoon in hun kooi. Misschien omdat het na het weekend was en alles nog netjes gemaakt moest worden, maar ik zal er niet zo snel weer heen gaan.
Maar goed dat is slechts mijn mening  |
Maandag 20 Maart 2006 7:10 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

hahaha...ja dat donker klopt wel he?? ze zijn ook aan het verbouwen...Heb je nog iemand van de winkel gesproken? Jammer dat je het er niet leuk vond, maar dat kan gebeuren he!!! |
Maandag 20 Maart 2006 9:08 pm |
|
|
Bas Schurink
Vlieger
Nee ik heb niemand gesproken, maar ze leken mij wel vriendelijk hoor. |
Dinsdag 21 Maart 2006 8:35 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
ik zag net op sbs6 een reclame van deze winkel en het programma blijf wordt medemogelijk gemaakt door pets place |
Zaterdag 1 April 2006 6:02 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:01 am
|
|
|
|
|