Service Vogelkelder, Geweldig...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Windkracht13
Vlieger

Service Vogelkelder, Geweldig...  Reageer met quote  

Een maand of 2 /3 geleden, heb ik daglicht TL gekocht van 90 cm.
Hiervoor had ik nog geen amatuur aangeschaft , toen kwam ik erachter, dat 90 cm zeer moeilijk te verkrijgen is Evil or Very Mad

Wel via internet te bestellen vanaf 5 stuks Shocked

Nu hebben we gebeld met de vogelkelder, in eerste instantie wilden zei de lamp niet terug nemen, al zeker niet zonder bon. Na wat aandringen, en verteld te hebben vaste klant te zijn bij hun, kan ik een Zaterdag de lamp komen omruilen voor 2 van 60 cm.

Vogelkelder Bedankt, Geweldig !!!!!
Bericht Donderdag 10 December 2009 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

dat is wel super

ik bestelde vroeger altijd daar, nu nog af en toe. Ze hebben behoorlijk veel en ze zijn ook de enige met redelijke verzendkosten Very Happy
Bericht Zondag 17 Januari 2010 5:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
muisje12
Eitje

Reageer met quote  

hoii.

ik heb bij de vogelkelder ook verschillende dingen besteld via internet,

zoals speelgoed en javahout.

het heeft in totaal 4 weken geduurd voordat ik het binnen kreeg, en toen was niet eens alles mee verzonden, dat geld hebben ze terug gestort.

normaal kan je de spullen binnen 3 dagen verwachten, nou, mooi niet. Sad

de mensen zijn aardig, maar ik bestel er in ieder geval niets meer.
wel hebben ze er fantastische spullen, die goedkoper zijn dan bijv. bij lorreco.

als ik daar ooit nog wat koop, dan ga er zelf wel heen Laughing
Bericht Dinsdag 19 Januari 2010 8:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

De Vogelkelder is verhuisd. En niet zo maar verhuisd. Een prachtige grote ruimte, die ze al maanden op aan het bouwen zijn. Door de verhuizing hadden ze vertraging met computer en leveringen. Ik heb daar ook mee te maken gehad.

Vorige week ben ik er geweest en heb alles afgewerkt. Een aanrader om er eens heen te gaan, met aanhanger Laughing , en je spullen mee te nemen.
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 10:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ik zou er wel eens graag heen willen.. maar ik bestel er ook regelmatig. Toevallig pas nog drie babble balls besteld voor vrienden. ze waren helemaal uitverkocht dus werd ik keurig gebeld dat het een weekje langer duurt.
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 10:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Als je een dagje uit wil........................ga naar de Vogelkelder Laughing
Het is zo groot geworden dat je de hele dag zoet bent, en voor de kinderen is het op educatief terrein met je kontje in de roomboter vallen Veertje
Bericht Zondag 28 Februari 2010 2:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

MJa, de prijzen zijn wel goed (nog vorige week Harrison's besteld), maar het service vind ik bar slecht. Ik had voor die bestelling een stuk of 3x een mailtje gestuurd met een vraag over de bestelling (let op, we hebben het over een prijsje van 150+ euro, nou als ze dat niet eens beantwoorden waard vinden...), nooit op gereageerd. Toen had ik gebeld en die man die internetbestellingen afhandelt was zo vaag, kwam eerst dat ze het enorm druk hebben om daarna iets door te brabbelen over mijn vorige bestelling (want die duurt al weeeeken om geleverd te worden)... deze heb ik wel snel ontvangen, een paar dagen na de bestelling, maar wel nadat ik er goed op gehamerd had en zij nog na mijn telefoontje genoteerd hadden dat ze deze dan maar wel op tijd de deur uitsturen en geen maanden langer. Al in al dus nogal gemengde gevoelens, en ik bedenk nog 2x of ik er zal bestellen.
Bericht Zondag 28 Februari 2010 3:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tiny-M
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik ben zaterdag ook maar eens heen geweest (moest sowieso die kant op) en het is inderdaad erg groot en mooi. En wat hebben ze veel!

Twee tassen vol speelgoed en lekkers meegenomen, dus ik hoop voorlopig weer even genoeg speelplezier. De Birdy Einstein Turn'n Learn Logs zijn in ieder geval alvast een succes Smile

Bestellen via internet (nog) geen ervaring mee.
Bericht Maandag 21 Juni 2010 1:32 pm
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb toevallig twee weken terug een bestelling gedaan bij de webwinkel van vogelkelder. Kreeg na enkele dagen een berichtje op mn voicemail dat een paar artikelen niet op voorraad waren en of ik daarom even wilde bellen. Dat heb ik gedaan en met de vriendelijke meneer afgesproken dat de artikelen die niet op voorraad waren nagezonden zouden worden. De eerste levering was de dag na het telefoontje binnen (!!!!!!!!!snel!!!!) en de rest volgde aan het eind van de week, super dus! Klappen kreeg ook nog een aantal extraatjes bij mn bestelling... Ja
Bericht Maandag 28 Juni 2010 1:29 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 4:20 pm
  Berichten van afgelopen: