Stoomeend voor de kooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Hahaaaa net zolang stomen tot hij stuk is...en dan je geld terug halen. Ze verkopen hem daar nog steeds...ik had de mijne zelfs wel terug kunnen brengen, maar had de bon niet meer Sad Njah...en de MM...nee, ik heb t er ook niet zo op...stiekem hoop ik dus dat ze hem ergens anders ook gaan verkopen Laughing
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 8:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha even off topic, maar over de media markt: Moest gelijk aan die reclame denken van die vrouw die die boom knuffelt. Laughing (Ik ben toch niet gek) Laughing
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 10:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

zo net klaar met de kooi van charlie. de stoomeend werkt goed. je kunt goed op plekjes komen waar je met je doek niet bij kunt. en het drogen doe je gewoon met een droge doek. dat wil perfect. ik vul de eend en kan er bijna de hele kooi mee doen. super handig.
Bericht Vrijdag 22 Juni 2007 1:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat klinkt echt perfect! Doe je de kooi meteen af? Of doe je eerst de kooi en veeg je daarna alles af?
Bij mij werkte het nl niet zo super.
Bericht Vrijdag 22 Juni 2007 2:00 pm
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

ik heb mn doek in de buurt liggen en als ik dan een stuk heb gedaan dan veeg ik het af. vind het echt handig.
Bericht Vrijdag 22 Juni 2007 2:02 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm ga het eens proberen om het wat vaker af te vegen. Very Happy Thanks!
Bericht Vrijdag 22 Juni 2007 9:03 pm
mirkip
Vlieger

Reageer met quote  

Gaaf!
Heb je toevallig een foto van je stoomeend (kheb totaal geen idee hoe zo'n ding eruit ziet).
Het lijkt mij ook ideaal zo'n ding!
Bericht Zaterdag 23 Juni 2007 12:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

gaat je kooi er niet van roesten?? bij Cleo's kooi moet ik ontzettend uitkijken dat er geen vocht tussen het frame en de spijlen komt, anders krijg ik roest
Bericht Zondag 24 Juni 2007 10:46 am
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

zal snel even een foto maken van mijn stoomeend.
groetjes bianca
Bericht Zondag 24 Juni 2007 11:44 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:07 am
  Berichten van afgelopen: