Stoomeend voor de kooi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Stoomeend voor de kooi  Reageer met quote  

Een week of twee terug heb ik zo'n stoomeend gekocht. Je weet wel, zo'n ding waar je water in doet en dan kun je met de stoom reinigen.
Een ideaal ding en helemaal om de kooi goed schoon te maken. Plus dat je door de hitte alle eventueel aanwezige micro organismen, bacterien dood

Een echte aanrader. Je hebt geen schoonmaakmiddelen nodig, zelfs de natuur stokken die je anders moeilijk schoon krijgt door hun oneffenheden krijg je makkelijk schoon. En je komt echt in alle hoekjes en gaatjes.
Bericht Zondag 17 Juni 2007 10:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: Stoomeend voor de kooi  Reageer met quote  

Hoi Esjo, is het geen ramp met bijvullen? Moet je niet lang wachten voordat je aan de slag kan?
Heb hier ook een stoomreiniger maar vind het niet echt ideaal. Rolling Eyes Misschien is de stoomeend een stuk fijner?
Bericht Zondag 17 Juni 2007 10:47 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Mmmm,mss. dan toch maar weer zo'n ding aanschaffen.
ooit hadden we het voor de banken,maar dat was waardeloos.
Bericht Zondag 17 Juni 2007 11:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Cosch
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Klinkt goed!
Bericht Zondag 17 Juni 2007 11:24 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

quote:
Originally posted by Sue
Hoi Esjo, is het geen ramp met bijvullen? Moet je niet lang wachten voordat je aan de slag kan?
Heb hier ook een stoomreiniger maar vind het niet echt ideaal. Rolling Eyes Misschien is de stoomeend een stuk fijner?

Stoomeend is niet zo groot. Wanneer hij leeg is, stekker uit het stop contact en direct bijvullen. Dan sputtert het even en daarna kun je gewoon bijvullen. Na een minuut of 2 is ie op temperatuur.
Dit is gewoon zo'n goedkoop modelletje. (€ 20,00 bij de marskramer)
Stoomreiniger is een soort van stofzuiger toch, die maat ongeveer?
Bericht Zondag 17 Juni 2007 11:34 am
Sue
Moderator
Moderator

Hmmm moet dan toch eens gaan kijken. Meen dat ik met die van mij best lang moet wachten. ARGH! Vind dat een groot nadeel. Rolling Eyes
20 Euro is niet zo duur..
Bericht Zondag 17 Juni 2007 11:38 am
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

hoi,
gisteren heb ik bij de marskramer ook de stoomeend gekocht. morgen ga ik hem uitproberen. even helemaal lekker de kooi stomen.
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 11:59 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Klinkt goed. Maar hoe droog je het na? Blijft er geen water achter in die moeilijk bereikbare plekjes?
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 1:05 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben benieuwd wat je er van vindt Bianca.

Whisper..In principe kan je met een doek er langs gaan om te drogen, en als je wat meer afstand neemt dan droogt de stoom op.
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 3:59 pm
kimmi
Fladderaar

Reageer met quote  

kan je het gewoon binnen gebruiken zonder dat alles nat wordt? want mijn kooi is nogal groot en dat is dus heel veel werk, ik wil ook wel zo'n ding maar heb geen idee waar ik het moet vinden?
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 4:31 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ben benieuwd wat je ervan vindt Bianca, en of hij bevalt!
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 5:07 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Is ie goed te vullen Esther? Ik heb nml 2 gehad...1 gele met een kleine rot opening die ook 2 min duurde om op temp te komen, maar een kwartier koste om te vullen Mad En 1 rode uhmm hoover ofzo heette die (50 euro ofzo?) en die was heeel snel warm ( binnen 30 sec) en kon je direct bijvullen, zonder stekker uit halen Very Happy Ik heb alleen t hele huis meerdere malen gestoomd en hem zo misbruikt dat ie al vrij snel stuk ging Rolling Eyes Kalk aanslag ofzo? iig was t niet meer goed te krijgen Sad
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 7:02 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ik vind hem wel goed te vullen. Het gat is wel klein maar je hebt er een speciaal "gietertje" bij om mee te vullen. Dat gaat wel goed.

Wow, die andere die je noemt lijkt me helemaal ideaal, binnen 30 sec. warm plus gewoon bijvullen zonder stekker eruit te halen
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 7:06 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Aha...mss miste bij mij t gietertje dan uit de doos? Confused Ik heb m na een paar keer ergeren maar weggegooid Laughing

Die andere was super en kon je zo vanuit de kraan vullen. Very Happy Ze hebben die bij de mediamarkt Rolling Eyes (niet zo mijn winkel...maar goed Laughing )
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 7:45 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nog steeds wel?
Ik gebruik deze eend vrij veel dan hoop ik stiekum maar dat ie niet zo lang mee gaat Very Happy En dan op naar Media markt.
Erg hé, die winkel. Ik ga er ook niet graag naar binnen. Wordt er helemaal krankjorum Sad
Bericht Donderdag 21 Juni 2007 7:46 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:07 am
  Berichten van afgelopen: