't Valkje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

't Valkje  Reageer met quote  

Ik had van het weekend wat spulletjes besteld bij 't Valkje .

Ik heb een nieuwe schommel , drie houten speeltjes en kattengras gekocht.

Qua prijs ligen ze volgens mij in de middenmoot, ze zijn niet de duurste maar ook niet de goedkoopste. De service is wel snel, ze reageerden diezelfde zaterdag nog dat ze mijn bestelling ontvangen hadden. Ook de bezorging is goed, het werd vandaag netjes afgeleverd.

Dus al met al vind ik ze prima.
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 6:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke speeltjes Veertje
Wat vind Sol ervan?
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 8:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Ik heb tot nu toe alleen de schommel in z'n kooi gehangen; een speeltje tegenlijk dan kan hij even wennen. Hij schommelt er nog niet op, maar heeft er wel al aan geknabbeld (hij kan erbij vanaf de tralies) en lijkt het in ieder geval niet eng te vinden. Smile
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 8:19 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat hij eraan geknabbeld heeft is al heel wat toch Veertje
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 8:49 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Hij heeft net geschommeld en het gaat wel goed. Alleen is deze schommel veel zwaarder en groter dan de vorige, dus toen Sol op het andere stokje lande klapte de schommel bijna achterop hem Shocked. Die moet ik morgen dus even anders vastmaken, ik heb al wel een ideetje.
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 9:22 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Een agressieve schommel Mr. Green
Maar dat hij al geschommeld heeft bewijst wel dat het een goede aankoop is geweest Very Happy
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 9:26 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Maar dat hij al geschommeld heeft bewijst wel dat het een goede aankoop is geweest Very Happy

Daar gokte ik ook wel op, Sol houdt erg van schommelen. Maar nadat deze hem bijna eraf zwiepte klimt hij er nu toch omheen, dus ik moet er morgen echt even naar kijken. Ik hang voor vanacht de oude schommel weer even terug. Smile
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 9:28 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Nou ik heb de nieuwe schommel weer vastgemaakt, maar nu wat strakker. Zou veilig moeten zijn zo.

Sol durft natuurlijk niet meer. Ik zie aan z'n houding (staat klaar om te springen) dat hij wil, maar hij twijfelt op het laatste moment steeds. Hij heeft wel alweer aan de schommel geknabbeld terwijl hij aan de tralies hing, dus ik denk dat het wel goed komt. Smile
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 11:03 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Vast wel, eerst ff van ver testen om zeker te zijn. Slimme Sol Laughing
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 2:55 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:08 am
  Berichten van afgelopen: