Tuigje besteld....

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou het tuigje is binne....wat een onding hahaha....Cleo vond het best dat ik de lus over haar kopje schoof, maar daarna probeerde ze m dr zo snel mogelijk weer van af te trekken terwijl ik de lusjes onder dr vleugels probeerde te trekken...T viel me nog mee dat ze mn vingers niet aanviel, maar ze raakte er duidelijk gestresst van...Toen het geval eindelijk zat en ik buiten stond kon ze alleen maar aan het tuigje kauwen en niet van het buiten zijn genieten...Ik vond het zo zielig Sad Ik probeer t nog eens samen met mn vriend, maar anders gaat ie weg hoor...
Gelukkig zit ze nu gewoon op mn schouder te knarsen dus ze is niet boos, maar dat tuigje...tsjaa
Bericht Donderdag 27 April 2006 1:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Pfff Laura Sad Ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt. Ik vind het een hele dappere poging van je hoor. Misschien dat het bij een eerste keer hoort dat ze zo gefocust zijn op het tuigje en verder niet genieten van het buiten zijn. Ik ben benieuwd naar de tweede poging. Zelf ben ik net een poosje buiten geweest met Gizmo (gewiekt). Ik kijk altijd op tegen het wieken (vind een vliegende Gizmo namelijk ook erg leuk) maar eenmaal mooi weer.....jaaaaaaaa dan is het zo leuk om met ze naar buiten te kunnen.
Succes!
Bericht Donderdag 27 April 2006 2:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laura, net als Tommy vind ik het een dappere poging. Als ze niet te gestressed is, kan je misschien haar aan het tuigje laten wennen? Kijk als ze je schouder niet aan stukken bijt (Wat Zazu wel deed) dan kan je het nog proberen..

GEwoon proberen haar buiten af te leiden. (Naja gewóón!)
Bericht Vrijdag 5 Mei 2006 3:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
serwa
Eitje

Reageer met quote  

ik heb zelf voor twinkle mijn valkje een rattentuigje gekocht gisteren. op de kleinste maat gezet en hij past perfect!! tja twinkle vind het niet echt leuk maar ik ga hem elke dag een uurtje omdoen zodat hij eraan kan wennen. ik wil hem liever ook niet meer kortwieken. dus dit tuigje is voor mij echt de oplossing Very Happy

en nee hij kan hier zich echt niet uit los maken. want het zit met van die klik slotjes vast.

groetjes johanna
Bericht Zondag 7 Mei 2006 11:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:13 am
  Berichten van afgelopen: