|
|
|
mireille
Fladderaar
WOW , wat een discussie levert dit op, dit was niet echt mijn bedoeling hoor . Ik heb ZELF alleen niet zo'n vertrouwen in een dierenwinkel. Vaak gaat het hier alleen om de verkoop), maar handelaren daarintegen weten vaak wel waar ze het over hebben hoor( de goeie dan he?). Mijn gevoel over gaaien in een dierenwinkel is ook alleen gebasseerd op mijn ervaringen hier in de buurt van Drenthe. Kijk, een kanarie koop ik ook nog wel in een winkel, maar geen gaaien/parkieten.
Enne, stel ik een hele domme vraag, als ik niet weet wat KKP is ?? |
Maandag 27 November 2006 5:33 pm |
|
|
|
|
Liz
Vlieger
Granny en Elstar komen allebei uit een gewone dierenwinkel. Die waar ik Granny heb gekocht, vond ik een goede winkel. Er zaten niet veel vogels, ze hadden genoeg ruimte en ze kregen goed voer. Ook heb ik in deze winkel goede informatie over voeding e.d. gekregen.
De winkel waar Elstar uit komt, was veel minder goed. Maar toch heb ik toen besloten Elstar daar te kopen, omdat ik snel een vriendje voor Granny nodig had en zo ook kon zien welk agaatje in die groep het sterkst was (dit is wel nodig bij Granny, want ze heeft een erg uitgesproken mening ).
Zelf zal ik nu nooit meer een vogel uit een dierenzaak kopen, maar ik heb geen minuut spijt van Granny en Elstar^^.
Trouwens...helaas worden honden wel gewoon in dierenwinkels verkocht. Niet in de kleintjes, maar je hebt een aantal grote winkels, waar de puppies al veel te vroeg alleen zitten, zonder ouders, zonder aandacht...  |
Maandag 27 November 2006 6:15 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:14 am
|
|
|
|
|