heeft iemand ervaring met villa vliegbrigade uit raalte?? zag ze op marktplaats en even op e site gekeken blijkt het de straat tegenover mijn straat te zijn maar vraag me af of het allemaal wel zuivere koffie is want daar staan alleen woonhuizen
Zondag 8 April 2007 8:03 pm
Sue Moderator
Re: villa vliegbrigade raalte iemand ervaring mee??
maar staat op de site alleen vooruitbetaling en je kan het nie eens bij ze afhalen ze sturen alles op maar zoiets in raalte bij mij in de buurt in een woonwijk beetje vaag vind ik zelf
als ik morgen tijd heb loop ik ff langs dat huis heen is tegeover onze straat dus kan ik even zien wie daar wonen
Zondag 8 April 2007 8:36 pm
Sue Moderator
Ik zal morgen eens goed naar de algemene voorwaarden kijken! Vaak proppen bedrijven artikelen in hun algemene voorwaarden die totaal niet overeind kunnen blijven!
Bijvoorbeeld Pathe. Ze zijn wel degelijk aansprakelijk voor schade ontstaan daar. Kunnen ze leuk in hun algemene voorwaarden zetten dat ze het niet zijn maar helaas gaat die vlieger niet op.
Waarom zou dat niet oke zijn? Die kooien (plat in hun dozen )stapel je zo op in een schuur of zolder Kan prima vanuit huis dus en mss bestellen ze ook gewoon pas bij de groothandel als iets besteld wordt
ohh ik heb daar echt zo weinig verstand van en ook te weinig lef denk ik om er wat van te durfen zeggen ben wat dat betreft een onwetende angsthaas gelukkig is mn moeder wat dat betreft weer een felle haha
hmmz ja daar zit wel wat in kan altijd als ik er wat bestel gewoon even langs halen want om het op te laten sturen is dan ook weer zo omweg of het moet echt ergens anders vandaan komen dan is sturen de enigste oplossing natuurlijk
Ze hebben wel leuke dingetjes en ook niet zo heel duur.
Zulke overburen wil ik ook wel, als je het tenminste mag afhalen
Zondag 8 April 2007 10:32 pm
Sue Moderator
Re: villa vliegbrigade raalte iemand ervaring mee??
Het zou inderdaad fijn zijn als je het gewoon zou mogen afhalen! Het zou natuurlijk belachelijk zijn als je voor zo'n 'kippenstukje' alles moet laten opsturen.
Maandag 9 April 2007 9:05 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:15 am