Ik ben meteen even gaan kijken en zag:
Australian Outback Bird Training CD
It's easy to teach your bird to speak with a genuine Australian accent! Sure to be a hit with our Australian friends down under!
Ik ga meteen even verder kijken
Donderdag 2 November 2006 11:03 pm
Sue Moderator
Re: www.petdiscounters.com
Bedankt! Ik heb eventjes op de site gesnuffeld en ze hadden supergave speeltjes voor kleine vogeltjes.
Ik heb daar gekeken, en ze hebben echt veel leuke speeltjes! Maar ik zag dat ze ook speeltjes hebben met 'latex rubber' (http://www.petdiscounters.com/c3/c584/Im-Peck-Able-Tripod-p7736.html)
zou dat niet gevaarlijk zijn?
Zondag 20 April 2008 11:06 am
Sue Moderator
Ze zeggen van niet, maar ik weet het niet zeker? Als vogels het niet opeten denk ik dat het wel mee zal vallen maar anders?
Waarschijnlijk gewoon net als ander speelgoed goed in de gaten houden hè? Ik had ze er over gemaild, kreeg dit (dezelfde avond) terug:
We are not sure if they are latex or not, since they may be a synthetic rubber. There are a number of brands that use this type of rubber and we have not have any reports of problems with them in all the years that we have been selling them. There is always a possibility that the birds could swallow the rubber, but the same is true of most of the plastic and tough rawhide used to make bird toys.
Maandag 21 April 2008 7:27 pm
Sue Moderator
Hmmm common sense dus. Denk wel dat ze gelijk hebben en dat vogels normaal gesproken geen rubber zullen opeten. Maar je zal maar net zo'n rare snuiter hebben die het wel opeet.