www.petdiscounters.com

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
whazzzup
Eitje

www.petdiscounters.com  Reageer met quote  

www.petdiscounters.com is een leuke Amerikaanse site met een ruime keuze aan speeltjes e.d. voor je vogel, maar ook voor hond, kat & aquaria.

https://www.petdiscounters.com/files/images/d_5278.jpg
https://www.petdiscounters.com/files/images/d_5522.jpg
Hier heb ik een "bird tent" & "Love nest" vandaan die net even wat leuker zijn die je hier in nederland vind.

Verzendkosten vallen reuze mee $9,25 voor beide dingen en in 4 dagen al bezorgd.
Bericht Donderdag 2 November 2006 9:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
MarloesGetkate
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik ben meteen even gaan kijken en zag:
Australian Outback Bird Training CD

It's easy to teach your bird to speak with a genuine Australian accent! Sure to be a hit with our Australian friends down under!
Laughing Laughing Laughing
Ik ga meteen even verder kijken Laughing
Bericht Donderdag 2 November 2006 11:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: www.petdiscounters.com  Reageer met quote  

Bedankt! Ik heb eventjes op de site gesnuffeld en ze hadden supergave speeltjes voor kleine vogeltjes. Very Happy
Bericht Vrijdag 3 November 2006 9:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik heb daar gekeken, en ze hebben echt veel leuke speeltjes! Maar ik zag dat ze ook speeltjes hebben met 'latex rubber' (http://www.petdiscounters.com/c3/c584/Im-Peck-Able-Tripod-p7736.html)

zou dat niet gevaarlijk zijn?
Bericht Zondag 20 April 2008 11:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze zeggen van niet, maar ik weet het niet zeker? Als vogels het niet opeten denk ik dat het wel mee zal vallen maar anders?
Bericht Maandag 21 April 2008 7:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

leuke site!!! Veertje
Bericht Maandag 21 April 2008 5:52 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Waarschijnlijk gewoon net als ander speelgoed goed in de gaten houden hè? Ik had ze er over gemaild, kreeg dit (dezelfde avond) terug:

We are not sure if they are latex or not, since they may be a synthetic rubber. There are a number of brands that use this type of rubber and we have not have any reports of problems with them in all the years that we have been selling them. There is always a possibility that the birds could swallow the rubber, but the same is true of most of the plastic and tough rawhide used to make bird toys.
Bericht Maandag 21 April 2008 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm common sense dus. Denk wel dat ze gelijk hebben en dat vogels normaal gesproken geen rubber zullen opeten. Maar je zal maar net zo'n rare snuiter hebben die het wel opeet. Sad
Bericht Maandag 28 April 2008 7:41 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is natuurlijk altijd mogelijk, ook al ligt het niet in de aard van het vogeltje. Confused
Bericht Dinsdag 29 April 2008 9:13 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:26 am
  Berichten van afgelopen: