Zooplus

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Beoordeling van papegaaien artikelen & (web)winkels

Auteur Onderwerp
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Gisteren heb ik bij de franse tak van zooplus besteld, dezelfde dag een berichtje gehad dat de bestelling gedeeltelijk onderweg is. Wel spannend of ik de rest ook nog krijg en hoe lang het gaat duren.
Bericht Vrijdag 7 Augustus 2009 10:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

En vandaag het tweede pakje ontvangen, 2 dagen geleden het eerste deel van de bestelling. Alles in orde. Niet zo snel omdat het van Duitsland naar Frankrijk kwam, maar dat was prima, als je dat weet en iets voor een doel of tijd moet hebben weet je dat je er 4 dagen tot een week voor moet berekenen.
Bericht Donderdag 13 Augustus 2009 11:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

Nou mijn ervaring de 2e keer was dus echt flut Sad

ik had eerst 1 kooi besteld en toen ze na 5 dagen nog niet geleverd hadden, geen geduld meer en de andere 2 ook maar besteld: vervolgens alles op dezelfde dag verzonden (2 dagen na 2e bestelling)

Woensdag kreeg ik de eerste kooi binnen: verkeerde kleur en de doos half kapot. Gewacht wat de andere twee kooien zouden zijn ivm evt terug sturen...

Andere twee kooien kwamen de volgende dag (postbode WEER overstuur, helemaal toen ik zei dat ik eerste de kleur wilde checken anders moest ik ze weigeren, toen kreeg hij bijnaeen paniekaanval Razz )

Die andere twee waren ook zwart, en aangezien mijn vriend zwart mooier vind hebben we ze maar gehouden. Ook op de duitse en franse site wordt niet aangegeven dat de kleur kan verschillen van de afbeelding, zelfs niet na klachten!! Zo had iemand een groen/gouden gekregen ipv bordeaux met normale metalen tralies..... Shocked Er staat ook niet bij dat er assorti wordt geleverd oid; speciaal op gelet!

Je kan ze bovendien niet telefonisch bereiken, en op elke mailtje krijg je minstens pas 2-3 dagen later antwoord... wanneer je vraagt of ze je willen bellen om te overleggen over een oplossing gebeurt dit NIET (ook al wordt wel om je nummer gevraagd op het contactformulier)

En als laatste: de kooien waren erg goedkoop maar ook erg slechte kwaliteit, we hebben een aantal dingen moeten aanpassen zodat de bbtjes niet kunnen ontsnappen, wieltjes ongelijk, forse deuk in onderbak, slecht afgewerkt laswerk, verkeerde maat schroeven bij 1 kooi, beschadigingen op de poten etc etc... nu hebben ze me uiteindelijk een korting aangeboden (ja ik heb idd de laatste 2 kooien nog niet betaald Twisted Evil )

Maar: ze staan wel leuk alledrie naast elkaar Razz Laughing
Bericht Maandag 14 September 2009 5:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is balen zeg Sad Een volgende klant is bij deze dus gewaarschuwd. Slim van je dat je die andere kooien nog niet betaald had. Heb je tenminste een zogezegde stok achter de deur Veertje

Uuuhm...verder willen we natuurlijk dan nu wel graag de foto's zien van de "drie op een rij" Twisted Evil Laughing Laughing
Bericht Maandag 14 September 2009 6:23 pm
Rocco
Vlieger

Reageer met quote  

ehh die wilde ik plaatsen maar internet ligt er alk kwartier uit vanwege een fout bij hen, duurt nog slechts 3 tot 5 dagen...

Stomme Online Stom! Stom!

Gelukkig heb ik een draadloos netwerkje gevonden in de flat voor mn laptopje Twisted Evil Embarassed
Bericht Donderdag 17 September 2009 8:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OOOOO Nee! Nee!
Bericht Vrijdag 18 September 2009 8:10 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihihihi, dat mag niet hoor Nee! Nee! Nee! Nee!
Maar...nood breekt wetten Ja
Bericht Vrijdag 18 September 2009 8:37 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 10:27 am
  Berichten van afgelopen: