|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
| Als 1ste |
|
|
Ik mag aanstaande zaterdag als 1ste mijn baby uitzoeken, raar eigenlijk om dat te zeggen hihi. Leuk he!!
Wel moeilijk hoor denk ik. Wie moet je nou kiezen?? Ik denk dat ik degene neem die als eerste naar mij toekomt of de eerste die op mij reageert. |
Maandag 18 Juli 2005 7:34 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ahhhhhh kiezen
Vreselijk vind ik dat
Dat voelt alsof je de rest afkeurt en dan de twijfel of je de goeie kiest pfffffff
Tsja, welke moet je nemen he? Degene die je op dat moment t meest aanspreekt...allemaal dus  |
Maandag 18 Juli 2005 9:10 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ja moeilijk he...Pfff wat een opgave...Ik ben al zo'n besluitloos mens
Nou ik kreeg een tip om ze op een laken te laten zetten, zodat ik er een beetje mee kan spelen. Misschien dat het wat beter lukt, maar ik werd wel gauw uit die droom geholpen. Iemand zei, dan doet die iets leuks en dan weer een ander........He... |
Dinsdag 19 Juli 2005 8:07 am |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Als 1ste |
|
|
Ha ha ha, als eerste! Ik wens je alvast héél veel succes, want gemakkelijk zal het niet worden!
Hoeveel caiques zitten er in het nestje?
Probeer te kijken wie er het beste op je reageert. Het is moeilijk om op deze leeftijd hun karakter te zien, maar.. Je kan het wel proberen.
Probeer van te voren een lijstje te maken met de eigenschappen die je leuk vindt.
Eentje die op je af rent kan wel leuk lijken, maar kan later ook een 'opdringerig' vogeltje worden..
(Ehm, kán! Ik zit te denken aan de puppytest: Niet te vergelijken ofzo, maar toch?) |
Dinsdag 19 Juli 2005 8:27 am |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Nee idd...Als er niet nog 1 bij is gekomen, dan zijn het er 3. Als er 1 naar je toekomt, denkend aan puppies idd, kan het betekenen dat ze dominant zijn bijv. Pff aan de ene kant zijn caiques al zowiezo hele drukke, ondernemende en eigenwijze gaaitjes. Met een heel sterk karakter. Misschien handig om een wat stillere te nemen...Jeetje wat moeilijk!!! |
Dinsdag 19 Juli 2005 10:51 am |
|
|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
Ik wens je veel succes met deze moeilijke beslissing hoor. |
Dinsdag 19 Juli 2005 11:00 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Misschien is het inderdaad verstandig om de wat stillere te nemen. (Voor hoever caiques dat kunnen zijn!)
Maar, niet eentje die echt wegduikt! Maar dat had je zelf ws al gedacht ha ha ha!
't Is inderdaad supermoeilijk! Succes dan maar!  |
Dinsdag 19 Juli 2005 11:09 am |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ja hahaha.
TNX!! |
Dinsdag 19 Juli 2005 11:22 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hahaaa arme seertje
Ik zou ook de iets stillere nemen. Nou, eigenlijk niet, maar door ervaring nu wel Ik ben erg blij dat ik na veel wikken en wegen een rustiger pup heb gekozen...daar heb ik nu toch echt voordeel van, al is hij niet meer zo rustig
Als Caiques uit zichzelf al zulke monsters zijn, dan is dat wel een extra reden niet de drukste t doen.  |
Dinsdag 19 Juli 2005 1:13 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Caiques zijn eigenlijk een dozijn in 1. Zo worden ze af en toe beschreven, moet je nagaan haha. Dus iik denk dat ik de gulden middenweg maar kies!! Het zijn zeg maar net Jack Russels Hoewel ik (nou ja mijn moeder) er 1 thuis heeft en dat is zo'n lieverd, die ook heeeeeeel goed luistert (ligt aan mij haha, heb ik opgevoed ) Zij was toen ook heel rustig! Misschien zegt het idd wel wat!! |
Dinsdag 19 Juli 2005 4:40 pm |
|
|
|
|
lin_da
Net uit het ei
Nou ik kan je vertellen ze zijn heel erg druk. Ik vond een bonte boer al erg druk, nou die valt in het niets hoor.
Caique's of in iedergeval Taco is echt de hele dag druk en houd ons de hele dag bezig als we er niet goed mee om gaan. Ziet ie niet mijn planten te slopen dan wel de bank, dan rent ie als een gek achter de honden aan, dan is gijs (bb) aan de beurt en ga zo maar door.
Maar ze zijn zoooooooo leuk haha. Je kan de tv wel weggooien hoor, je lacht je ziek als je ziet wat voor gekke capriolen ze de hele dag uithalen. En wat je zegt het zijn inderdaad net jack russels.
Als ik je misschien een tip mag geven, caique's slapen van nature in een nestblok, ik heb daarin tegen een happyhut opgehangen en Taco slaapt hier altijd in, hij vind het heerlijk. En zo kom je de natuur ook nog een beetje tegemoet.
Gr linda |
Zaterdag 23 Juli 2005 11:04 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Hahaha lache joh!! Ik kan haast niet wachten....
De vader van de kweker vertelde idd gister dat ze in het blok slapen! En idd op heel veel foto's zie je zo'n hutje in de kooi, met daarin bijv. een onderste boven liggende caique Die ga ik binnenkort aanschaffen! |
Zondag 24 Juli 2005 9:00 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:39 pm
|
|
|
|
|
|