bimbo laten sexen en nieuwe filmpjes

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
joël
Kuikentje

bimbo laten sexen en nieuwe filmpjes  Reageer met quote  

Bimbo is hier nu bijna 2 jaar en ik begon me best wel af te vragen of bimbo nu een mannetje of een popje zou zijn. Zelf dacht ik altijd bijna zeker te weten dat bimbo een mannetje zou zijn. Bimbo rijd op zijn speeltjes en ja ik dacht altijd dat het een mannetje was. Maar ik hem hem nu laten sexen en Bimbo is dus een popje ik had het de heletijd mis hahaha.

Ook heb ik eindelijk bimbo haar badder filmpjes in mn dagboek gezet.

Groetjes joël en bimbo
Bericht Maandag 15 September 2008 11:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: bimbo laten sexen en nieuwe filmpjes  Reageer met quote  

Hahaha dus toch een popje. Very Happy Ik heb wel meer gezien dat caique popjes rijden. (Bumble Bee deed het destijds op Wheezy's hoofd: http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=1533 Laughing )

Bimbo gaat flink los op de filmpjes. Zowel tijdens de voorbereidingen als tijdens het bad! Laughing Ze glijdt zelfs uit! Laughing Laughing (kan haar geloof ik weinig schelen!)
Hoe lang ben je daarna bezig geweest met dweilen? Of heeft Bo geholpen? (Ze kan zo goed met de handdoek overweg.. Misschien heeft ze je ook geholpen?)
Bericht Maandag 15 September 2008 12:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joël
Kuikentje

Reageer met quote  

hahaha wat een leuke foto's van bumble bee en wheezy, al denk ik niet dat wheezy het erg leuk vond haha.

Het is trouwens wel ff wennen na bijna 2 jaar denken dat bo een man was en dus tog een popje blijkt te zijn. Ik praat ook nog meestel over bimbo als hij, betrap me er telkens weer op.
Bericht Zondag 21 September 2008 8:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wheezy was destijds nog erg jong en liet veel over zich heen komen. Nu zou hij het denk ik niet pikken.

Grappig is het he, als ze ineens een ander geslacht blijken te hebben? Laughing Kan me de moeite om om te schakelen wel voorstellen!
Bericht Zondag 21 September 2008 9:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Geweldig die badder filmpjes Veertje lief heh die tevreden geluidjes erbij, heerlijk toch die vrolijke caiques Hartje het blijven ook altijd mijn favo gaaitjes!
Zoals Bimbo baddert deed mijn caique Charu ook altijd, heerlijk zoals ze zo druk kunnen genieten van hun bad. Veertje
Bericht Zondag 21 September 2008 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:40 pm
  Berichten van afgelopen: