Caique of bonte boer?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Marieke! Leuk dat je een berichtje post! Heb je zelf al gaaitjes/kietjes in huis? Smile
Bericht Dinsdag 18 Oktober 2005 10:17 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
haicobeersen
Fladderaar

Reageer met quote  

Hoi Marieke,

Ja ik ben er uit, ik ga voor een Caique!
Het liefste een mannetje maar weet nog niet og het een zwartkop of witbuik gaat worden.
Ligt aan mijn portomonee denk ik !

Linda is geen kweker, ze zit hier ook op het forum .Ben er nog niet geweest, aar ben het wel van plan !

Haico
Bericht Woensdag 19 Oktober 2005 8:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Een zwartkop vind ik wel mooier Wink
die caique's zijn echt acrobaten joh!!! Surprised ik zag er 2 in de dierenwinkel,
ze gaan met 1 poot op de tralies hangen, en geven elkaar hun poten,
BBen zijn ook zo he??
Bericht Woensdag 19 Oktober 2005 9:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
haicobeersen
Fladderaar

Reageer met quote  

Volgens mij zijn bbtjes iets minder speels...
Bericht Woensdag 19 Oktober 2005 9:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

o jaaaaa????????????
Bericht Woensdag 19 Oktober 2005 11:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hmmm, ik weet niet of Jamy het daarmee eens is aan haar reactie te zien!
Bericht Vrijdag 21 Oktober 2005 9:57 am
haicobeersen
Fladderaar

oeps  Reageer met quote  

Heb ik het mis? alles caiques die ik tot nu toe heb gezien waren speelser dan BBtjes...

Haico
Bericht Vrijdag 21 Oktober 2005 10:57 am
Tjiko
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nou een caique kan je makkelijk omschrijven als een clown... Volgens mij ze allemaal zo gek Laughing Iedergeval van andere mensen die ook een caique hebben hoor ik dezelfde verhalen als mijn banjer.. hihihi rare beesje.. maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk Very Happy

Volgens mij zijn BB een stuk rustiger ieder geval dat was mijne toen wel.. Kwiebus is veel drukker.. altijd bezig.. heeft helemaal geen zit veren Confused Maar hij is ook lekker aan het puberen dus misschien komt dat nog Cool

Witbuik vind ik ook erg mooie vogeltjes.. maar zijn inderdaad wel wat duurder Confused
Bericht Vrijdag 21 Oktober 2005 1:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik kan niet vergelijken natuurlijk, ik heb nu eenmaal 2 bb-tjes..... maar over die zitveren .... Okkie & Troy hebben daar nog nóóit van gehoord, zeker Troy niet! Die banjert overal óver, dóór, langs, tussen .... steekt die gekke kop van hem in iedere zaak die hem níets aangaat (de mand van kadoes bijvoorbeeld op de Drive-inn: steelt haar boterhammen; sloopt en passant nog bijna een grijsje!!)

Alles wat ik nieuw voor ze maak (zie dagboekje Wink ) wordt besnuffeld, beklommen en uiteindelijk gesloopt. Ondersteboven hangend ontdekken deze grapjurken de héle wereld met één grote grimas op hun bekkies!
Bericht Vrijdag 21 Oktober 2005 10:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Marjet
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Zucht...Jamy wat heb je weer een prachtige knutselbui gehad! Shocked
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 6:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by jamy_nl
zeker Troy niet! Die banjert overal óver, dóór, langs, tussen .... steekt die gekke kop van hem in iedere zaak die hem níets aangaat

Hmmm, da's inderdaad waar! (Ik vraag me af van wie hij dát geleerd zou hebben?) Laughing Wink
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 6:55 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Marjet
Zucht...Jamy wat heb je weer een prachtige knutselbui gehad! Shocked

Dank Laughing is gewoon érg leuk om te doen Marjet, niks professioneel, gewoon een beetje "aanklooien" .... prima hulp gehad natuurlijk Confused en die 2 zijn er, nog steeds, zó blij mee Very Happy
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 9:26 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue

(Ik vraag me af van wie hij dát geleerd zou hebben?) Laughing Wink

Die óndertoon hè ...... hahahaha
Bericht Zaterdag 22 Oktober 2005 9:27 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh sorry Jamy.. Ik merk dat ik niet echt aardig tegen je ben.. Crying or Very sad Laughing Wink
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 12:09 pm
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ik vind het ooook leuk zo'n dressboy, ikke hebben willen....Zal eens kijken bij de leenbakker, Marjet ga je mee Cool
Bericht Zondag 23 Oktober 2005 6:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:41 pm
  Berichten van afgelopen: