|
|
|
Sue
Moderator

|
| Cayou |
|
|
Hoi Seertje, hoe is het met Cayou?
(En met Stimp hihi)
Heb je nog foto's? Als je ze opstuurt kan ik ze wel online zetten..  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 11:23 am |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Gaat erg goed, meneer wordt bijdehand (was hij al, maar nu dus meer). Dus goed consequent zijn...Dondersteentje!!
Hij heeft soms dat ie nog babygeluidjes maakt, is dit normaal? Ik negeer dit eigenlijk, want volgens mij is het puur aandachttrekkerij.
Met Stimp gaat het ook goed, hoewel hij soms wat te verduren heeft met zijn grote broer. Cayou bedoelt het over het algemeen goed, wil gewoon spelen, maar ja hij is gewoon erg lomp! Dat vindt Stimp dus niks. Had hem gister ff vast en Cayou ging aan zijn kuif en koppie lopen frunniken. Even dacht ik dat Stimp het wel fijn vond (hield zijn kopje zo voorover), maar het werd hem gauw teveel. Maar wat wil je als er ineens een grote platvoet naar je hoofd krijgt geslingerd!! Ach ze tollereren elkaar vrij goed, soms wat gekwebbel, maar dat geeft niks. Eerst ging ik er mee lopen bemoeien, maar sinds ik dat dus niet meer doe (= negeren), dat ze snel uitgeruzied zijn. |
Vrijdag 21 Oktober 2005 11:35 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
He wat leuk om dit te lezen Ik vroeg me vanochtend juist af hoe t tussen Cayou en Stimp zou gaan nu Cayou groter is  |
Vrijdag 21 Oktober 2005 1:06 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha, wat een dondertje!
Ik weet niet of die babygeluidjes normaal zijn.. Heb verder geen ervaring met caiques.. Jammergenoeg..
Ben wel blij te horen dat Cayou het wel goed bedoelt.. Dat 'fijne' leert hij echt nog wel denk ik!  |
Zaterdag 22 Oktober 2005 8:13 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:46 pm
|
|
|
|
|
|