Dodger is naar de dierenarts geweest

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

misschien door wat yoghurt mengen. zijn ze ook dol op
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 10:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoe is het gegaan, Diiana?
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 9:33 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Nou uuhm.. het is niet gelukt, hij eet gewoon niet. Maar hij is uit zichzelf gestopt met niezen gelukkig! Het is wel echt een deugniet, alleen het probleem is.. Hij vangt alle (baby) vogels uit de lucht en dat wil hij ze opeten Shocked ja niet echt opeten..maar wel echt opspringen en hard bijten. Dus hij kan niet in de schuur blijven omdat we te weinig ruimte hebben. M'n vriend en ik gaan een huisje kopen met meer ruimte voor de vogels. Dus Dodgie gaat zaterdagavond naar een meisje waar we regelmatig contact mee hebben. Dan weet ik zeker dat ik hem weer terug kan krijgen, want heb het er best moeilijk mee. Vind het heel erg allemaal, maar als ik hem zelf hou is het egoistisch van me omdat ik ook aan de andere baby's moet denken. Maar Dodger is zo'n geweldige vogel geworden, hij bijt niet meer, hij is een super knuffel! Hij op zn rug liggen en dan kan je hem overal kriebelen, echt super!!! Ben echt zo gek op hem geworden en mn vriend ook, maar het gaat niet met de andere. Maar nu kunnen we lekker bij hem op bezoek gaan en nu weet ik tenminste zeker dat hij het heel goed krijgt of weer lekker naar mij terug komt als we een nieuw huisje hebben gevonden.
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 11:13 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje dat klinkt niet oké! Ik weet eventjes niet zo goed wat ik me erbij moet voorstellen (heb dit nog nooit gezien) maar ik kan me voorstellen dat dit wel reden is om 'm eventjes ergens anders onder te brengen om problemen te voorkomen.
Je kan Dodger daar hopelijk vaak bezoeken!
Bericht Maandag 17 Maart 2008 8:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ja kan ik ook. Dodger heeft het erg naar z'n zin nu, ik heb nu een baby caique die ik laat opgroeien met bonte boertjes. Dus hopelijk wordt die wel sociaal en ik hoop net zo lief als Dodger! De baby heeft alleen nog geen naam, haha. We laten hem eerst seksen voordat we zo weer een naam geven van het verkeerde geslacht Wink
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 5:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het kan alleen maar een goede beslissing zijn om Dodger ff op logement te sturen. Kunnen de baby's rustig groot worden en is er voor hem ook minder stress en als je weet dat hij er goed is en je hem achteraf terug krijgt dan lijkt het voor iedereen een prachtoplossing. Wink
Bericht Dinsdag 18 Maart 2008 7:18 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Maar we hebben nu wel een baby caique, een hele hypere Cool
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 7:41 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heeeeey! Houd je één van de baby vogeltjes voor jezelf? Laughing Heeft er een je hart gestolen? Laughing
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 8:05 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die stelen toch makkelijk je hart, kan hem beter niet zien of ben ook weer verkocht. Confused
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:28 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Die stelen toch makkelijk je hart, kan hem beter niet zien of ben ook weer verkocht. Confused

Heb de baby caique dinsdag gezien bij Diiana, echt lief Hartje
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
fer
Vlieger

Reageer met quote  

Maar eigenlijk waren alle baby's lief daar Smile
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja dat geloof ik graag. Net daarom dat ik weg blijf van kwekers. Niks persoonlijk maar de kriebels zijn te groot. Confused
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:39 pm
fer
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ja dat geloof ik graag. Net daarom dat ik weg blijf van kwekers. Niks persoonlijk maar de kriebels zijn te groot. Confused

Ja mij zie je daar voorlopig ook niet meer, want twee is het maximum voor hier Smile
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 12:41 pm
Diiana
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Laughing

Maar de baby caique is inderdaad voor onszelf. Naar Dodger moest er gewoon echt weer een baby caique komen en deze groeit lekker om met de bonte boertjes dus komt allemaal wel goed. Very Happy Maar het nu al echt een deugniet! Wink
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 1:24 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zaaaaaaalig. Laughing
Bericht Vrijdag 21 Maart 2008 3:52 pm

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 9:35 am
  Berichten van afgelopen: