doesnt matter at all

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jeetje wat een verhaal, zes keer een nieuwe grijze? Daar verdient meneer D prima aan! Evil or Very Mad

Wil je zoveel gaaien?! Wordt een volle boel bij jou!
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 5:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heej Sue, ja die dennis pff....maar ik hoop niet zoveel gaaitjes te krijgen hoor! al vind ik ze geweldig!

ik droomde trouwens dat dennis papegaaien nana van me af had gepikt! en in die droom was het een kwestie van terug pikken en weer gestolen worden! ahahahaha ja erg vaag

oh! en tweety zit te flikflooien met kiwi.. haar eigen zoon, en nu heeft ze een ei gelegd! ik was al vanplan om ze van elkaar te scheiden...maar ik heb ze nog nooit zien paren..dus denk onbevrucht..maar er is een kans...en no way dat ik dat eitje weg ga gooien..dat is iets wat ik dus echt niet kan! ik vind het al dom als iemand een miertje plet,..laat staan een toekomstig baby-parkietje.

oh en me moeder krijgt eindelijk een nieuwe camera, dus jullie kunnen heel veel fotos verwachtten van mijn volierekast in mn kamer!! erg leuk om te zien!
Laughing
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 6:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Nou, inteelt vind ik anders ook niet een goed idee hoor Sad
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 8:43 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

nee! ik ook niet!!.... ik las trouwens wel eens op een amerikaanse site dat het in het wild ook regelmatig gebeurt..maar dat de eerste inteelt generatie vrijwel geen lichamelijke/geestelijke afwijkingen veroorzaakt...maar mij lijkt het het beste ze nu uit elkaar te zetten, ik heb ze trouwens nog nooit zien paren...het is vast een scharrel ei...ahahaha

er zit trouwens nog een mannetje in de voliere, maar die zou dan vreemdgegaan zijn!...denk niet dat hij de vader is..

daarnaast is er iemand van de nederlandse parkietenbond die foto's wil zien van belle, een bruine parkiet zou vrij zeldzaam zijn...
dus ff een fotoshoot houde, jammer dat ik niet zo goed ben in fotograferen als jou bas...

ophja en leuk van die discusvissen, perfecte combi..discus en gaaitjes haha! Wink
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 9:00 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

oh sorry niet gezien dat het tommy was die reageerde!! bedankt voor de tip, inteelt ben ik ook tegen idd! Confused maarg

omg!! op dit moment rolt tweety haar eitje eruit!! brb
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 9:04 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

ouder/kind valt volgens mij idd wel mee. Broer zus is niet goed Smile Maar persoonlijk vind ik t beide keren een raar idee Wink

NU? is t ei er echt NU? Very Happy
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 9:07 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

vlas alarm, tweety is gewoon zo gek als een deur...geen idee wat ze wil doen met haar scharrel ei..

aan het ei zijn wat veertjes geplakt en zo kon ze het eitje optillen, en toen ging ze met haar kop uit het broedblokkengat...dus ik dacht ff dat ze em ging laten vallen ofzo?? maar nee..
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 9:07 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

haha het ei was er al, maar ze probeerde het ei uit het nestkastje te werpen....zo leek het...maar volgens mij wilde ze hem alleen verplaatsen..

(ik heb zicht vanaf de comp in de volierekast, dus ik kan alles goed volgen hier hhaha)
Bericht Woensdag 17 Mei 2006 9:16 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by tbonteboertje
heej Sue, ja die dennis pff....maar ik hoop niet zoveel gaaitjes te krijgen hoor! al vind ik ze geweldig!

ik droomde trouwens dat dennis papegaaien nana van me af had gepikt! en in die droom was het een kwestie van terug pikken en weer gestolen worden! ahahahaha ja erg vaag

Gatver wat een enge droom zeg. Gelukkig zijn dromen bedrog!
Bericht Donderdag 18 Mei 2006 12:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

inderdaad, happy me, and happy dennis....anders had ik em eens flink de waarheid verteld!!,....grrrrrr Evil or Very Mad
Bericht Donderdag 18 Mei 2006 11:10 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 2:48 pm
  Berichten van afgelopen: