het is me eindelijk gelukukt om filmpjes van mijn bimbootje te plaatsen in mn dagboek
zo dat wou ik even melden
Donderdag 21 Februari 2008 1:19 pm
Fluffy Sue Site Admin
Re: eindelijk gelukt
Zoooo Bimbo gaat tekeer zeg, met dat bekertje! Had ze honger?
Wat kan Bimbo trouwens heerlijk spelen zeg. Ze laat zich op alle mogelijke manieren op haar rug vallen. Schitterend! Doet ze dat nu ook nog steeds? Of was dat iets van toen ze jong was?
PS Ik heb de titel eventjes aangepast en je topic verplaatst. Zo wordt het gemakkelijker gevonden.
oow oke sorry dat het niet helemaal duidelijk was.
Bimbo is nog steeds zo een rollen hij speelt het liefst op zn rug of hij hupst rond of slingerd of fladderd haha. nee hij speeld nog steeds zo lief. ik zal binnenkort een filmpje proberen te maken van hoe hij nu speelt.
en bij dat baby filmpje toen hij pap zat te eten had hij idd trek maar dat had hij toen altijd. ook al at hij gewoon al zaden en fruit voor pap deed hij een moord
bimbo is nu ongeveer 1.5 jaar oud nog een jonkie dus haha
bedankt voor alle complimentjes
Maandag 25 Februari 2008 1:16 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ze is inderdaad nog lekker jong. Maak anders even een
papegaaienprofiel
voor haar aan. Als je haar geboortedatum en de datum waarop ze thuiskwam invult, krijg je op die data een kaartje. Vergeet ook niet een foto erbij te doen want die wordt gebruikt voor het kaartje! Voor meer info: http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=6168
Dinsdag 26 Februari 2008 12:38 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 September 2008 8:16 pm