|
|
|
juanita
Net uit het ei
Na even wikken en wegen wil ik toch een reaktie plaatsen..
Ten eerst fred je bent hier op een vrijwillig basis en tis dus geen moeten.
Ten tweede organiesatie en moderators top dat
jullie hier zijn en het allemaal in goede banen weten tekrijgen
en ik hoop hier nog lang temogen komen
met onzin en zinvolle verhalen over teddy
groetjes juanita en teddy |
Donderdag 6 Oktober 2005 2:38 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
goed gezegd juanita! inderaad complimenten voor de moderators and admins! leuk forum, gezellig én informatief ennuh....kom maar op met die onzin en zinvolle verhalen juanita!  |
Donderdag 6 Oktober 2005 8:25 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by fredalmere
Dat was ook de reden dat we op dit forum terecht kwamen, maar begon meteen al dat we dus volgens de "geleerden" op dit forum, de vogel bij de verkeerde kweker hadden aangeschaft, wie bepaald er hier op het forum wat een goede of slechte kweker is?
Fred, ik snap eventjes niet waar het over gaat.. Maar volgens mij is er niemand zó fanatiek hier dat ze zichzelf als geleerd bestempelen? Het zijn mensen die het beste voor hebben met hun vogel, anders zouden ze hier niet zitten denk ik?
|
Vrijdag 7 Oktober 2005 1:02 pm |
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
sorry dat ik het zeg, maar ik vind het dus helemaal niet erg dat fred opstapt. want volgens mij is hij de sfeer hier behoorlijk aan het verzieken.
ik geloof dat de enige die hier kinderachtig is en msn geneuzel veroorzaakt hij zelf is. dit is zijn manier om aandacht te trekken. en als ik mijn kaketoe in de berging zet omdat hij mij te veel krijst en ik hem anders helemaal verkeerd behandel dan is dat mijn zaak en niet zijn zaak. ik gaf daar alleen maar mee aan dat ik de wanhoop nabij was, want sidney heb ik nooit in de berging gezet.
fred veel succes in je verdere leven en ik vind het totaal niet erg dat je gaat want je beledigt mensen hier continue. daphne reageert aardig op je en jij zeikt haar af.
groetjes
esther |
Vrijdag 7 Oktober 2005 3:30 pm |
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
o ja en wat voor kooi heb jij dan voor je vogels? een huiskamervoliere of zo? denk ff na wat je zegt.
ik ben nu dus wel kwaad op je en vind je een eikel.
sorry voor de andere mensen maar ik stoor me aan mensen zoals fred die anderen niet in hun waarde laten. en ik weet dat ik hem nu ook niet in zijn waarde laat, maar dat is dan jammer.
groetjes
esther |
Vrijdag 7 Oktober 2005 3:32 pm |
|
|
|
|
juanita
Net uit het ei
esje in 1 ding geef ik je gelijk
laat iedereen in zijn waarde en behandel mensen zoals
jij zelf ook behandeld wil worden...
groetjes juanita en teddy |
Vrijdag 7 Oktober 2005 3:42 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by esje
sorry dat ik het zeg, maar ik vind het dus helemaal niet erg dat fred opstapt. want volgens mij is hij de sfeer hier behoorlijk aan het verzieken.
en vind je een eikel
Dit was ook mijn gedachte, maar zoals ergens eerder in een ander topic durfde ik het niet te zeggen  |
Vrijdag 7 Oktober 2005 4:19 pm |
|
|
juanita
Net uit het ei
seertje tog.... je weet tog dat je van je hart geen moordkuil
moet maken.... |
Vrijdag 7 Oktober 2005 4:38 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ja eigenlijk niet he, maar ja dan ben ik bang dat ik het halve forum op mijn dak krijg... |
Vrijdag 7 Oktober 2005 5:24 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
hahah seertje, eerlijk gezegd denk ik dat je in dit geval alleen bijval had gekregen
Ik heb ook echt geprobeerd zo netjes mogelijk te blijven in mijn reactie maar het was net of ik een stomp in mijn maag kreeg het lezen van al die minachtende opmerkingen over posts in dit forum (en natuurlijk in het bijzonder over "het moeten lezen over kindermigraine"). Enfin ik heb hier en daar al gereageerd maar esje heeft gewoon groot gelijk. Ook zij wordt persoonlijk aangevallen dus freds kan een tegenreactie verwachten.
Het was mij al eerder opgevallen dat fred's posts wel heel erg op het randje waren en vaak provocerend overkwamen, dus wie heeft hier nou een probleem? Nou ja hoe dan ook, ik ben het met esje eens, beter kwijt dan rijk. zoals ik al eerder zei, ik hoop dat fred beter omgaat met zijn gaaien dan met mensen. |
Vrijdag 7 Oktober 2005 5:56 pm |
|
|
esje
Beginnende vlieger
|
|
|
|
nou seertje ik dacht ook dat ik met mijn opmerking heel erg over het randje zou gaan en dat ik eventueel gebanned zou kunnen worden. maar als ik kwaad ben dan zeg ik de dingen gewoon. en dat is geen verwijt naar jou, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
en ik vind het ook makkelijker om voor andere mensen op te komen, want ik vond het belachelijk zoals hij op daphne reageerde. ik was natuurlijk ook persoonlijk aangevallen, wat ik niet terecht vond.
want dan ben je open over je probleem en de dingen die je niet goed doet; en verwacht je reacties over hoe je het kunt oplossen en dan word je afgezeken. daar kan ik dan niet tegen.
en ook zoals hij tegen "nijntje" (weet ff haar echte naam niet) deed. ik mag hopen dat hij zelf geen kinderen heeft. want dan zullen die wel heel provocerend zijn. ik vind het ook absoluut niet goed dat hij haar tegen haar ouders opzette. stel dat als hij kinderen heeft ze dat bij hem zouden doen. tjonge jonge.
maar ik denk dat hij stiekem nog wel mee zit te lezen en het prachtig vind zoals wij op dit onderwerp doorgaan. ik denk dat hij daarvan zit te genieten. dus misschien kunnen we maar het beste er mee stoppen al zou ik persoonlijk hier nog heel veel meer over willen zeggen.
groetjes
esther |
Vrijdag 7 Oktober 2005 7:04 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Tommy, je hebt op een uitstekende manier verwoord wat wij állemaal (ik spreek nu namens anderen, mag dat???!!!! ) denken!
Dank en hulde daarvoor!!
Als ik, op mijn eigen vrijpostige wijze, nog even mag inhaken: ik vind Fred (zoals hij nu reageert) een zeur en pietlut.
Fred wil alleen lezen wat hem bevalt, goede raadgevingen worden door hem beschouwd als tuttige bemoeienis. Zo steekt een forum niet in elkaar, we leren van de ervaringen van anderen!
Dit is een forum, dat betekent heel simpel dat mensen met elkaar communiceren over hun hobby, dat daaruit voortvloeit dat je óók geïnteresserd raakt in iemands welzijn getuigt van medemenselijkheid, niet van bekrompenheid! |
Vrijdag 7 Oktober 2005 11:26 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
En esje..... ben het helemaal met je eens  |
Vrijdag 7 Oktober 2005 11:27 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2