Guusje slaat d'r vleugels uit.

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
fredalmere
Fladderaar

Guusje slaat d'r vleugels uit.  Reageer met quote  

Nou we gaan er maar weer vandoor, m'n baasjes dachten dat dit wel een interessant, informatief en gezellig forum zou kunnen zijn.

Helaas staat er een hoop MSN-achtig geneuzel op wat er toe heeft geleid dat ze besloten hebben dit forum te verlaten.
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 5:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Jammer Fred. Sad Ik vind zelf dat hier helemaal niet veel MSN achtig geneuzel staat. Ieder heeft zijn eigen manier van berichten en verder willen we gewoon allemaal met respect behandeld worden, hoe we ons dingen ook schrijven. Jongeren bv zijn misschien iets anders in hun schrijven dan wij, maar dat maakt ze niet minder. Smile We kunnen er maar beter aan wennen ook, want ze zijn wel de toekomst. Of doel je niet op dat soort berichtjes? Wink De rest is namelijk vaak behoorlijk uitgebreid in het vertellen. Maar ja, t is jouw keuze en als je je hier niet op je plek voelt...wie zijn wij dan om je tegen te houden.

Heel veel succes en plezier met jullie gaaitje en wie weet tot ziens of forums Wink .
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 5:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
fredalmere
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Jammer Fred. Sad Ik vind zelf dat hier helemaal niet veel MSN achtig geneuzel staat. Ieder heeft zijn eigen manier van berichten en verder willen we gewoon allemaal met respect behandeld worden, hoe we ons dingen ook schrijven. Jongeren bv zijn misschien iets anders in hun schrijven dan wij, maar dat maakt ze niet minder. Smile We kunnen er maar beter aan wennen ook, want ze zijn wel de toekomst. Of doel je niet op dat soort berichtjes? Wink De rest is namelijk vaak behoorlijk uitgebreid in het vertellen. Maar ja, t is jouw keuze en als je je hier niet op je plek voelt...wie zijn wij dan om je tegen te houden.

Heel veel succes en plezier met jullie gaaitje en wie weet tot ziens of forums Wink .

Wel leuk om te zien dat dat 1 van de weinige serieuse personen op dit forum even "gedag" zegt.

Je schrijft leuke stukjes en je reacties hebben ook toegevoegde waarde, maar als ik moet lezen over kinder migraine, een gaai in de berging zetten, persoonlijke ziektes en problemen, of andere kinderpraat enz hou ik het liever voor gezien.....
Dat zijn misschien allemaal leuke onderwerpen voor mensen die zich zo alleen voelen of eenzaam, daar is MSN dus een aangewezen medium voor.

Jij ook veel plezier met je vogels.

ik heb inmiddels de admin verzocht het account te sluiten.
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 5:54 pm
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hallo
het zelfde geld voor mij. Ik vind het jammer dat je gaat.
Als het om het berichtje ging van nijn wat ik gesuurt had spijt me dat als je het zo hebt op gepakt.
Het is niet de bedoeling om iemand weg te jagen ik wilde alleen uitleggen dat het voor sommige mensen niet zo makkelijk is om meteen naar de dierenarts te gaan.
Maarja in ieder geval nog veel plezier met jullie gaaitje en misschien tot ziens
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 5:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ok ik lees dus nu pas je berichtje .We hebben waarschijnlijk tegelijk verstuurt.
Ik vind wel dat je iedereen in zijn waarde moet laten.
Niet iedereen heeft dezelfde interreses. Wat voor de ene belangrijk is heeft voor de ander geen waarde. Maar heb respect voor elkaar en laat elkaar in zijn eigen waarde.
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 5:59 pm
fredalmere
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kadoes
hallo
het zelfde geld voor mij. Ik vind het jammer dat je gaat.
Als het om het berichtje ging van nijn wat ik gesuurt had spijt me dat als je het zo hebt op gepakt.
Het is niet de bedoeling om iemand weg te jagen ik wilde alleen uitleggen dat het voor sommige mensen niet zo makkelijk is om meteen naar de dierenarts te gaan.
Maarja in ieder geval nog veel plezier met jullie gaaitje en misschien tot ziens

Hi Kadoes, nee hoor, niet jouw berichtje heeft dit doen besluiten..... het is meer die onzin zoals ik al aangaf in een eerdere posting.
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 6:00 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik vind het juist wel leuk om mensen verder ook een beetje te leren kennen Fred. Smile En zoveel overbodige dingen staan hier toch niet op het forum? Confused Het wordt even aangehaald omdat het dingen zijn die ook in ons leven spelen, maar verder gaat t naar mijn idee heel erg over vogels. Wink

Kadoes, ik weet niet precies wat je Fed hebt gestuurd , maar als het is wat je hier zet, ben ik het met je eens en het lijkt me op t eerste gezicht niet genoeg reden dit forum te verlaten.

Nou ja, ik begrijp het misschien niet helemaal en opzich hoeft dat ook niet. Ik vind het gewoon jammer dat je weg gaat Confused , maar zie zelf geen verkeerde dingen op dit forum. Ik vind het juist erg gezellig !
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 6:04 pm
fredalmere
Fladderaar

Reageer met quote  

[quote="Tommy"]Ik vind het juist wel leuk om mensen verder ook een beetje te leren kennen Fred. Smile

Dat was ook de reden dat we op dit forum terecht kwamen, maar begon meteen al dat we dus volgens de "geleerden" op dit forum, de vogel bij de verkeerde kweker hadden aangeschaft, wie bepaald er hier op het forum wat een goede of slechte kweker is?

Dan heb je het voorval over de controle van ziektes, terwijl je de vogel net 5 minuten in huis hebt wordt dat gewoon je strot door geduwd alsof je zelf niet kunt beslissen wat goed of slecht zou zijn voor je dier.

Als je gewoon recht to the point antwoord geeft op een onderwerp word je gelijk van alle kanten even terecht gewezen, lijkt wel of 75% wat hier op het forum zit er is voor de vogel interesse en 25% omdat ze niets voor handen hebben en deze mensen moeten dan wel sociaal "begeleid" worden. Dat heeft niets met respect of mening te maken.

Als b.v.een kind op het forum zit te "zeuren" omdat ze van haar ouders geen toestemming krijgt voor de dierenarts is er niemand die dan bedenkt dat het ook zo zou kunnen zijn dat er helemaal niets aan de hand is, misschien wel een beetje naieve instelling om dat dan goed te zitten praten. met alle respect, maar op dat geneuzel zitten wij dus niet te wachten.

Dan heb je nog iemand die "tegengas" probeert te geven, laat deze persoon eerst eens een echte papegaaienkooi aanschaffen voor d'r gaai, misschien helpt dat een beetje om het beestje tot rust te brengen, hoeft ie ook niet in de schuur/berging te staan.

Ga lekker m'n tijd besteden aan een mooie "guusje" Caique homepage.
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 6:27 pm
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Sjonge jonge jonge..........
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 6:32 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

fredalmere:

quote:
maar als ik moet lezen over kinder migraine, een gaai in de berging zetten, persoonlijke ziektes en problemen, of andere kinderpraat enz hou ik het liever voor gezien.....
Dat zijn misschien allemaal leuke onderwerpen voor mensen die zich zo alleen voelen of eenzaam, daar is MSN dus een aangewezen medium voor.

Tommy ik vond het erg lief dat je er naar vroeg en het was mijn eigen beslissing je te antwoorden tenslotte had ik het ook aangestipt als een beetje excuus voor mijn domme gedrag met Gizmo (na een aarzeling heb ik je wat uitgebreider geantwoord want ik ben hier inderdaad omdat ik verliefd ben geworden op gaaitjes en er graag veel van wil weten)' Om het "alleen voelen of eenzaam zijn" zoals ik me ongetwijfeld volgens fred moet voelen omdat ik antwoorde op jouw lieve belangstelling moet ik alleen maar glimlachen, wat een domme domme reactie Smile Ik heb vanavond een erg erg slechte kant van iemand "gelezen" en omdat het een persoonlijke aanval op mij en vooral op mijn allerliefste kind betreft kan ik niet anders dan me daar heel erg over verbazen (zachtjes uitgedrukt....)
Het is fred in korte tijd gelukt om een heleboel plezier bij mensen weg te nemen en dat is toch heel knap dat zullen we allemaal moeten toegeven dus hulde aan fred !! en bravo !! dat je nog vele mensen ongelukkig moge maken op je pad door het leven en laten we hopen dat het je beter vergaat met je gaaien. Ik ben en blijf een optimist Laughing
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 7:42 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

En mooi een optimist blijven patricia Very Happy
En blijven vertellen! Zou verdorie ook wat zijn als we ons niet meer voor elkaar mogen intresseren zeg Confused

quote:
Dat was ook de reden dat we op dit forum terecht kwamen, maar begon meteen al dat we dus volgens de "geleerden" op dit forum, de vogel bij de verkeerde kweker hadden aangeschaft, wie bepaald er hier op het forum wat een goede of slechte kweker is?

Tsja, dat is meestal op ervaring en ervarings verhalen gebasseerd. t Staat je aan of niet, maar mag wel gezegd worden. Wink
Het tegendeel bewijzen is niet verboden! Very Happy

quote:
Dan heb je het voorval over de controle van ziektes, terwijl je de vogel net 5 minuten in huis hebt wordt dat gewoon je strot door geduwd alsof je zelf niet kunt beslissen wat goed of slecht zou zijn voor je dier.

Werden meningen over gegeven en die zul je op ieder forum tegen komen...misschien lastig als je er niet tegen kunt? De meningen waren wel verschillend. Wink

quote:
Als je gewoon recht to the point antwoord geeft op een onderwerp word je gelijk van alle kanten even terecht gewezen, lijkt wel of 75% wat hier op het forum zit er is voor de vogel interesse en 25% omdat ze niets voor handen hebben en deze mensen moeten dan wel sociaal "begeleid" worden. Dat heeft niets met respect of mening te maken.

to the point? dan moet je eerst wel de "point" zien Wink En met respect reageren.

quote:
Als b.v.een kind op het forum zit te "zeuren" omdat ze van haar ouders geen toestemming krijgt voor de dierenarts is er niemand die dan bedenkt dat het ook zo zou kunnen zijn dat er helemaal niets aan de hand is, misschien wel een beetje naieve instelling om dat dan goed te zitten praten. met alle respect, maar op dat geneuzel zitten wij dus niet te wachten.

Zeuren? Shocked Ik ga hier niet eens op in. Er zijn antwoorden gegeven en geen verkeerde. By the way...ze zeurde niet Rolling Eyes

quote:
Dan heb je nog iemand die "tegengas" probeert te geven, laat deze persoon eerst eens een echte papegaaienkooi aanschaffen voor d'r gaai, misschien helpt dat een beetje om het beestje tot rust te brengen, hoeft ie ook niet in de schuur/berging te staan.

Waar heb je t over? Rolling Eyes

quote:
Ga lekker m'n tijd besteden aan een mooie "guusje" Caique homepage.

Veel plezier ermee Wink

Dag Fred, veel plezier met je vogel en de rest Wink Ik snap het niet en weet ook niet zo goed of ik het wil snappen, maar wens je het aller beste Rolling Eyes
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 10:40 pm
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hier heb ik niets meer aan toe te voegen tommy
Bericht Woensdag 5 Oktober 2005 11:16 pm
haicobeersen
Fladderaar

Guusje Vlucht...  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by fredalmere
Helaas staat er een hoop MSN-achtig geneuzel op wat er toe heeft geleid dat ze besloten hebben dit forum te verlaten.

Hoi Fred,

Jammer dat je weg "vliegt" maar opstappen, is dat niet de makkelijkste weg?
Iedereen mag zeggen hier zeggen wat hij wil, jij, ik, iedereen!

Wat dat MSN-Geneuzel betreft, de jeugd praat tegenwoordig gewoon zo Wink

En vergeet niet dat de Jeugd heeft toekomst heeft.
Je kan beter een kind goed voorlichten en helpen met zijn vogel dan dat je van die starre oude mensen moet proberen om te overtuigen!

Haico
Bericht Donderdag 6 Oktober 2005 7:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joke
Vlieger

Reageer met quote  

hé wat vind ik dit nou jammer zeg en dat door een paar miscommunicaties
erg jammer, maar is ieders goed recht om te doen wat hij/zij wil.

jammer fred en het ga jullie en guusje goed Very Happy
Bericht Donderdag 6 Oktober 2005 12:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:

Omdat dit mij totaal niet duidelijk was ben ik gaan zoeken Razz
Het gaat blijkbaar over Esther die haar kaketoe soms een time out geeft in de berging als hij te veel schreeuwt Wink Niks ernstigs dus, want ik neem aan dat ze dat gewoon "even" doet zodat hij weet dat hij genegeert wordt als hij steeds doorgaat. De 1 zet hem even op de gang, de ander in een soort berging, maar beide is beter dan je gaai voor straf in zn kooi zetten Wink
Bericht Donderdag 6 Oktober 2005 1:46 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 3:05 pm
  Berichten van afgelopen: