|
|
|
Sue
Moderator

|
|
|
|
quote:
Originally posted by joke
Ja sue je kon duidelijk zien dat die witbuik niet spoorde hoor, honger kon hij niet hebben maar zelfs als er na het voeren de kuikens bij elkaar in de kooi werden gezet hoorde je hem er boven uit, en niet zo zachtjes ook, wilde veel aandacht, en caiques als ze de macht hebben om de boel te manipuleren dan is het hek van de dam, dat red je niet meer dan, heb wel eens gelezen dat ze de grootste honden nog de baas zijn, merk het hier met luna die is nergens bang van, gedraagt zich ook onverschrokken naar alles en iedereen toe, als er eens een keer iets is waar de andere vogels zowat een hartverzakking van krijgen, doet luna alleen een verontwaardige fieuw horen. En het domineren van de andere gaaien is ze ook heel goed in, lekker treiteren uitlokken en zeker geen stap opzij doen
Hahaha het klinkt een beetje als een handenbindertje, die witbuik. Gelukkig dat de kweker dat zelf ook wel inzag. Je zou ze eens te eten moeten geven die 'm gewoon voor in de huiskamer verkopen!
Wat een lekker karakter is Luna zeg. Is het geen arakarakter in een klein jasje?  |
Donderdag 13 September 2007 4:52 pm |
|
|
|
|
Wil
Ervaren vlieger
quote:
Originally posted by Sue
Wil, denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Hoewel Zazu hier ontzettend hard brulde, is hij nu vrij stil. Vind ik dan.
Je kent Luna dus al?
Ja ik ken Joke en verhalen van Luna toen we nog bij dezelfde dierengroep lid waren  |
Donderdag 13 September 2007 10:00 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Aha, ik snap het.  |
Vrijdag 14 September 2007 9:18 am |
|
|