|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
| K*t geslapen |
|
|
Pfff nou ik heb dus heel k*t geslapen......Kon dus al niet goed in slaap komen, waar ik normaal echt geen moeite mee hebt en ben meerdere keren wakker geweest Verder had ik gedroomd, dat hij er maar 1 had zitten met een abces, toen had ik weer gedroomd dat ik ineens een witkuif in een veels te kleine kooi had thuis. Nou allemaal dus heel vaag!!
Er kwam ook een ander gevoel in me op....Ik heb het gevoel dat ik het niet kan...Mijn gaaitje opvoeden. Dat ik weer degene ben waar alles anders bij moet zijn. Ben ook bang voor de uitslagen......Wat een trut he. Zit me zooooo ontzettend zorgen te maken waarschijnlijk weer om niks zoals ALTIJD!! Ik ga altijd het allerergste denken....Word zo moe van mezelf!!!
Nou wens me maar heel veel succes!!
Een hele fijne dag allemaal!!
Liefs Seer |
Vrijdag 5 Augustus 2005 6:43 am |
|
|
|
|
Tommy
Moderator

HEEL VEEL SUCCES SEERTJE!
Zo herkenbaar he? Ik kan ook zo malen in dromen (en in het echt ) En dan komen al die rare vervelende gedachtes in je op...pffffff zonde toch...het is juist zo LEUK!!!!! En reken maar dat jij een gaaitje kunt opvoeden hoor Seer
Heel veel plezier vandaag en ik denk dat je je straks wel beter voelt hoor, dan is hij er ECHT. Als je de uitslag 1 keer binnen hebt is helemaal geruststellend natuurlijk  |
Vrijdag 5 Augustus 2005 9:36 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: K*t geslapen |
|
|
He bah Seer.. Wat naar..
Dromen kunnen soms zo vaag zijn! En raar. Ik heb vannacht ook raar gedroomd, dus misschien zat het in de lucht?
Waarom zou je het niet kunnen, Seer? Hoe kom je daarbij? Ik snap het niet?
Die uitslagen zullen wel goed zitten, denk ik. Rens lijkt me geen onverantwoordelijk persoon..
Hij is vast gezond, maar het is gewoon prettig om de uitslagen zwart op wit te hebben!
Je maakt je vast zoveel zorgen omdat je al zó lang uitgekeken hebt naar je vogeltje.. En nu het eindelijk zover is.. Het komt echt wel goed meid!
Heel veel succes vandaag, en plezier!
Ennuh, de tijd die je moet wachten op de uitslagen kom je hier maar je gal spuien.. Ik weet heel goed dat die tijd behoorlijk slopend kan zijn.. (Hoop dat het bij jou niet zo is, maar zo te lezen.. Ga je je nu al zorgen maken) |
Vrijdag 5 Augustus 2005 11:23 am |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 4 December 2008 9:42 pm
|
|
|
|
|
|