Pip?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Danny
Mmmm,dat is zeker vreemd,dat je niks meer hoort van de vorige eigenaar.
Oh nieuwe inrichting,betekent nieuwe foto's??? Laughing Laughing Laughing

Maar natuurlijk,. haha Laughing
Bericht Vrijdag 20 April 2007 7:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Yesss,hiephoi Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 20 April 2007 7:25 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is inderdaad raar. Maar misschien vindt ze het idd te pijnlijk. Sad Of misschien komen de mails niet aan? Gebeurt best vaak namelijk! Sad

Wat leuk dat het tentje is aangekomen! Hij is groot he!
Je kan er een speeltje inleggen.. Of iets lekkers, dan gaan ze er sneller in. Twisted Evil
Bericht Vrijdag 20 April 2007 8:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

oh, leuk...nieuwe foto's.

En wat betreft de oude eigenaren, ja, ik denk misschien ook te pijnlijk. Zij zullen ongetwijfeld op hun manier hun best hebben gedaan maar zien nu hoe het ook kan. Ach, wie weet lezen ze hier elke dag nog wel mee en kijken ze lekker de nieuwe fot'os van Pip die je straks gaat plaatsen Laughing
Bericht Vrijdag 20 April 2007 2:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Oeps Marlies jij weet dus ook hoe een caique op zijn 'best' kan klinken Laughing wat een schel geluid heh.
Ik voel dan echt mijn trommelvliezen trillen hoor als Charu het op der nukken krijgt.
Ze reageerd zo op Shandor als die begint te babbelen...ze wil er dan overheen en aangezien zij niet kan praten, gaat ze heel hard schreeuwen
Sad
Ik 'negeer' haar dan ook maar heb wel in de peiling dat ze mij heel erg wil claimen...ik mag ook niet met Shandor ff oefenen ...dan krijst ze er ook doorheen...maar jammer voor haar ik ga gewoon door Wink
Op een gegeven moment word ze dan wel weer wat rustiger.
Maar vind het wel jammer want hiervoor was ze veeeel vrolijker als nu vind ik...
Maar zou het ook kunnen zijn dat ze nu ook net volwassen is geworden en de hormonen ook een rol mee spelen?
Bericht Maandag 21 Mei 2007 11:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Marlies R
Vlieger

Reageer met quote  

Oe, op die vraag zou ik je geen antwoord durfen geven. Die van ons is al lang volwassen dus daar spelen hormonen zowieso geen rol, en doordat het een "opvangertje" is hebben we hem niet in de puberteit mee kunnen maken.

Hier is het overigens al een stuk beter geworden. Af en toe laat hij zich kort nog even horen ( paar keer per dag) maar dan is het meestal één tot drie keer een schreeuw en dan is het afgelopen. En dan meestal als hij zelf vind dat hij de kooi wel uit mag maar dat door omstandigheden niet kan op dat moment.

Negeren hielp hier niet. Vaak hebben ze door dat je ze bewust aan het negeren bent, en dan is negeren ook een reactie. Hier hielp het beste om een tegendraadse actie te gaan doen. Laten zien dat je geen probleem heeft. Bijvoorbeeld even wat in de keuken neer gaan zetten, of een kussentje opkloppen of... etc.
Bericht Dinsdag 22 Mei 2007 8:23 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hey fijn dat het bij jullie alweer een stuk rustiger gaat Very Happy top!
Ach hier komen we er ook wel weer uit ...het is voor Charu natuurlijk ook een hele verandering geweest.
Drie jaar het rijk alleen met ons gehad en dan opeens een 'indringer' erbij die ook de nodige aandacht krijgt.
Het zijn toch net kleine kids zegt men toch?! Wink
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze ook weer rustiger zal worden.
Bericht Dinsdag 22 Mei 2007 1:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:11 am
  Berichten van afgelopen: