ik denk laat ik een naar lorre en co mailen wat mij hun voor gaai zouden aan draden, niet dat ik hier op in ga hoor maar d8 wil wel eens weten.
ik het verhaal uitgelegt zegt hij een Caique
hahahaa volgens mij zijn dat onwijs druke vogeltjes wel onwijs leuke gaaien maar moest wel om lachen dat ze dat stuurden hahahahahaha
Caiq zijn idd erg druk.. De mijne is altijd bezig Ze kan zichzelf gelukkig goed vermaken dus dat scheeld al een heleboel.. Soms ligt ze lekker op haar rug beneden te spelen.. Maar ze zijn o zo grappig.. echte clowntjes.. nee ik vind het echt super gaaien!!
Dit zijn idd. super leuke gaaitjes,maar ga er niet verkeerd mee om,want als die gaan schreeuween de hele dag,daar wordt je niet vrolijk van.
Ik sta er nu soms al van te kijken dat mensen soms zeggen: wow wat een volume,als Jip haar schreeuw eens inzet!!
Haha ja, net wat je ze gemaild hebt he? Een caique is vergeleken met een amazone kaketoe of ara vast wel relaxt ja...maar vergeleken met een catharina?
Zaterdag 23 September 2006 8:39 pm
Sue Moderator
Hahaha wat een grappig antwoord zeg.. Heb je gezegd dat je een Catharina hebt gehad?
quote:Originally posted by Sue
Gilt Kwibus dan precies zoals je zonparkietje?
Hier gillen Iago & Wheezy net zoals Zazu.
Nou ik weet niet of een zonparkiet zo hoort te klinken.. Maar kwiebus is precies mijn nick.. alleen nick doet het alleen als hij ons hoord of ziet.. en kwiebus kan lekker doorgaan
Zondag 24 September 2006 7:14 pm
Sue Moderator
Hahaha, lekker is dat he! Ik weet niet precies hoe een zonparkietje hoort te klinken maar de zonparkietjes die ik heb gehoord..
Was bijna gevallen voor een zonparkietje in een winkel. Gelukkig was die van de eigenaresse anders had ik misschien...
Ik ben achteraf blij dat ik het niet heb gedaan, het was dan een impuls aankoop geweest.. (Maar niet minder gewild hoor)