|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Seertje? |
|
|
quote:
Originally posted by Seertje
Als het goed is ga ik aanstaande weekend kijken!!
Wat gaaf! Mag je trouwens zelf kiezen?
Heb je al foto's?
Ben erg benieuwd! Of ga je as weekend foto's nemen?  |
Maandag 18 Juli 2005 10:05 am |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ja he!! Kijk er al helemaal naar uit!!
Ik neem wel aan dat ik zelf mijn baby mag uitkiezen, kom nou. Maar dat zal wel hoor! Hij had nog geen foto's kunnen maken, aangezien zijn dochter op vakantie was en daarom geen fototoestel was. Wel jammer. Tuurlijk ga ik dan foto's maken Ze zijn dan 6 weekjes oud.
Ik moet nu dus 3 weken wachten voordat hij/zij hier is. Spannend!
Ik wil dan oo gelijk een afspraak maken bij dr. Feld. Sexen, testen (PBFD en polyoma; caiques zijn er erg gevoelig voor) en eens kijken of ik hem gelijk laat chippen. Denk dat ik daar even mee wacht. Is dan ineens zo veel voor het beestje. En het ligt eraan wat de rekening wordt.
Ik heb wel al heel duidelijk een mannelijk naam. Een vrouwelijke naam is nog niet zeker..
Hoelang duurt het eigenlijk voordat je de uitslag hebt, van zowel het sexen als het testen? |
Maandag 18 Juli 2005 12:07 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Leuk hoor! Ik ben zo benieuwd
Het testen duurt ongeveer en week...Tenminste de test van Pepper komt 1 deze dagen binnen en we lieten t vorige week doen. Zo spannend! |
Maandag 18 Juli 2005 12:14 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Oohhhh gelukkig, ik dacht, misschien heeft 'ie er al een voor je gereserveerd. Kan toch!
He wat jammer dat hij geen foto's heeft kunnen maken, maarre.. Dat ga jij toch as weekend dubbel goedmaken? Hint hint!
Ik had ook gehoord dat caiques erg gevoelig voor polyoma zijn.. Weet jij hier meer van?
Als het naar Engeland wordt gestuurd duurt het vlg mij twee weken voordat je de uitslag hebt. Nederland weet ik niet? |
Maandag 18 Juli 2005 2:34 pm |
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Hahaha idd!! Komt goed hoor!
Ik ik heb het op meerdere sites gelezen, vandaar... |
Maandag 18 Juli 2005 3:35 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Wat leuk Seertje en spannig!!!! Ben je straks eindelijk uit die "kraamtijd"!
Ben nu al benieuwd naar de foto's.
Het sexen bij bb-tjes is klaar-terwijl-je-kijkt...... hoe dat bij caiques gaat weet ik natuurlijk niet, maar denk hetzelfde??? |
Maandag 18 Juli 2005 10:50 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Ik wil niet dat het onder narcose gebeurd, mij te riskant. Kan het zonder dan doe ik dat. Dan pluk ik maar een aantal veertjes... |
Dinsdag 19 Juli 2005 8:04 am |
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
de meeste handopgevoede vogels.. kan je niet kiezen hoor... Dat lijkt me heel erg stug... Mensen gaan niet expres alle jongen met de hand opvoeden zodat de nieuwe eigenaar kan kiezen.. Ieder geval dat is mijn ervaring  |
Dinsdag 19 Juli 2005 7:17 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Deze kweker doet dat dus wel. Zijn ouders, meeste zijn vader, is gepensioneerd. Hij heeft de hele dag vrij om ze te voeden en om met ze bezig te zijn. En hij doet het met plezier!!
En ik weet van meerdere kwekers die ik ken die dat ook gewoon doen hoor. |
Woensdag 20 Juli 2005 8:15 am |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 4 December 2008 11:15 pm
|
|
|
|
|