|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Iedereen mag zijn/haar mening geven, maar ga dan alsjeblieft wel even op het forum op zoek naar achtergrond informatie. Er staat een hele lange thread waar je precies in kunt lezen hoe het gegaan is.
Het klinkt goed Pluisje! Ik hoop dat het zo blijft gaan  |
Maandag 28 Augustus 2006 2:28 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
quote:
Originally posted by Tommy
Tuurlijk is het zonde als t niet gaat, maar t is ook jammer als een dier (of kind ) de dupe wordt van een opvoeder die het even niet ziet of trekt...maar doorgaat omdat het zo
hoort
Ook voor de opvoeder zelf niet ideaal. Ik vind t dus erg moedig om dan hulp te zoeken. Seertje is zelf verantwoordelijk voor deze keuze...en die heeft ze niet alleen voor zichzelf, maar ook in t belang van Cayou genomen.
Precies! Hier gingen twee wezens naar de kloten (excusez-moi le mot) Dat was voor iedereen zo onderhand wel duidelijk en daar moest iets aan gedaan worden. Cayou zit nu even in noodopvang zodat beiden weer een beetje bij kunnen komen en energie, moed en liefde kunnen verzamelen om verder te gaan. Daar wens ik ze beiden heel veel sterkte en succes mee.
De "noodopvang" doet het ondertussen geweldig. Complimenten voor je inzet Pluisje. Ik ben ontzettend blij dat je de tijd vind om deze verhalen aan ons te komen vertellen. Heel veel succes! |
Maandag 28 Augustus 2006 3:21 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Ik sluit me aan bij Tommy en Patricia!!!
Vind het jammer dat er nu ineens heel veel commentaar komt,waar we hier al met een hele hoop mensen liggen te breien voor een oplossing.
En waar Seer er zelf ook al heel veel aangedaan heeft.
Ik vind dat ze voor een goede oplossing hebben gezorgd,ook al is dit in ogen van sommige mensen,niet de perfecte!! Maar wat is "perfect"???
Ik wens Seer,Cayou en Pluisje heel veel sterkte |
Maandag 28 Augustus 2006 3:31 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Tjiko
En ik vind dat er verder gekeken moet naar waar het probleem vandaan komt.. Een vogel gaat niet ineens uit zichzelf zo reageren.. Die heeft dat zichzelf aangeleerd.. En ik vind het heel knap van hem dat hij in een week al zoveel bereikt heeft.. Maar wat is een week nou op een leven van 30 a 40 jaar..
Natuurlijk moet je kijken waar het probleem vandaan komt, maar soms is het ontzettend moeilijk om de negatieve spiraal te doorbreken..
Ik vind het ontzettend knap dat Seer aan de bel heeft durven trekken. |
Maandag 28 Augustus 2006 4:39 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Zo, ik ga me er ook mee bemoeien.
Ik heb van Tjiko noch van Joke een aanval gelezen op Seertje.
Ze hebben de zaak vanuit een andere hoek bekeken en gezegd dat (tjiko) het probleem waarschijnlijk voor 't grootste deel bij Seertje ligt en (Joke) dat zij het eigenlijk het zieligst vindt voor Cayou.
Dát is volgens mij wat er gezegd is.
Ik kan me voorstellen dat Seertje zich wel wat aangevallen voelde omdat dit natuurlijk een erg gevoelig punt is voor haar, maar éigenlijk is er geen onvertogen woord gevallen alleen een verschil van mening/inzicht.
En bovendien een verschil van mening -wat er óók kan zijn als je de hele zaak gevolgd hebt- waarbij er erg naar het vogeltje gekeken wordt en dat lijkt me op een papegaaienforum niet zo gek
(zo en nou ga ik zitten wachten wie er boor op mij wordt ) |
Dinsdag 29 Augustus 2006 8:38 am |
|
|
|
|
Tjiko
Beginnende vlieger
quote:
Originally posted by Marjet
Zo, ik ga me er ook mee bemoeien.
Ik heb van Tjiko noch van Joke een aanval gelezen op Seertje.
Ze hebben de zaak vanuit een andere hoek bekeken en gezegd dat (tjiko) het probleem waarschijnlijk voor 't grootste deel bij Seertje ligt en (Joke) dat zij het eigenlijk het zieligst vindt voor Cayou.
Dát is volgens mij wat er gezegd is.
Ik kan me voorstellen dat Seertje zich wel wat aangevallen voelde omdat dit natuurlijk een erg gevoelig punt is voor haar, maar éigenlijk is er geen onvertogen woord gevallen alleen een verschil van mening/inzicht.
En bovendien een verschil van mening -wat er óók kan zijn als je de hele zaak gevolgd hebt- waarbij er erg naar het vogeltje gekeken wordt en dat lijkt me op een papegaaienforum niet zo gek
(zo en nou ga ik zitten wachten wie er boor op mij wordt )
Je hebt het erg goed samengevat.. Zo bedoelde ik het  |
Dinsdag 29 Augustus 2006 4:19 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:22 am
|
|
|
|