|
|
|
Marlies R
Vlieger
|
| Verschil in gedrag tussen mannen en vrouwen? |
|
|
Hallo Allemaal,
Ik had het in het topic over papegaaien erbij al eens gezegd dat ik in de toekomst er graag nog eens een caique bij zou willen en ben druk bezig met informatie zoeken. Ben echt helemaal gek van ze!
Wat ik echter niet echt ergens terug kon vinden was het gedragsverschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb geen ervaring met deze soort, maar wanneer ik naar de kaketoes kijk, of naar dieren in het algemeen, zit daar vaak toch wel behoorlijk wat verschil tussen.
Aangezien ik er in de toekomst gewoon één bij zou willen voor de leuk maakt het geslacht in principe niks uit. Maar zijn er dan in het gedrag wellicht redenen om te kiezen voor man of juist pop? |
Maandag 5 Maart 2007 11:05 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ik zou het niet weten
Maar ik neem zelf altijd mannetjes  |
Maandag 5 Maart 2007 11:11 pm |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Poeh,dat vind ik moeilijk te zeggen.
Hier hebben we een mannetje en een popje.
Ze zijn allebei even leuk,maar ook beide erg krengerig.  |
Maandag 5 Maart 2007 11:31 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Verschil in gedrag tussen mannen en vrouwen? |
|
|
Ik heb geen caiques, maar ik meen dat popjes vrij zeldzaam zijn bij caiques. Tenminste, toen ik voor een caique ging kijken wel.
Ik denk dat het verstandiger zou zijn om voor een man te gaan, ivm de schaarste van de poppen.  |
Maandag 5 Maart 2007 11:37 pm |
|
|
Marlies R
Vlieger
|
Ja ik las al ergens dat ongeveer 70% van alles wat geboren wordt een man is. Dat probleem ken ik van de reptielen
Tja, zoals ik al zei maakt het mij in feite helemaal niks uit. Maar het verbaasde me gewoon dat er niks over geschreven is. Zowieso vind ik dat er maar weinig goede informatie te vinden is over caique's.
Hoe spreken julie het woord caique eigenlijk uit?[/b] |
Dinsdag 6 Maart 2007 9:24 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Hahahahaha,uhm.
Kaik-e.