en al die leuke reacties van iedereen..ben echt blij dat ik deze site heb ondekt...nu weet ik het zeker ..ik ben tenminste niet de enige vogelgek!
zoals ik al eerder had gevraagd mensen die een adresje voor me hebben waar ik een jonge zwartkop caique kan kopen om tam te maken ..mail me a.ub. naar claudiapuma @hotmail.com
Maandag 17 April 2006 4:53 pm
Patricia Kamikaze piloot
hihi, nee bij lange na niet claudia Wij vinden de "gekke gaaienmensjes titel" een ere-titel hier!
Wat leuk dat je deze site gevonden hebt want er is hier altijd plaats voor nog zo'n vogelgek hoor
Caique's zijn echt supergaaitjes hè? Veel succes met je zoektocht.
Maandag 17 April 2006 5:04 pm
Sue Moderator
Ben het helemaal met Patricia eens. Hier is 'gek gaaienmens' een eretitel!
(En er zijn er nooit genoeg hihi)
quote:Originally posted by Patricia
hihi, nee bij lange na niet claudia Wij vinden de "gekke gaaienmensjes titel" een ere-titel hier!
Wat leuk dat je deze site gevonden hebt want er is hier altijd plaats voor nog zo'n vogelgek hoor
Caique's zijn echt supergaaitjes hè? Veel succes met je zoektocht.
bedankt ik hoop dat het lukt
nou ik ben zo benieuwd of ik er een kan vinden en heb gehoord dat deze vogels echte clowns zijn..dat wordt dus lachuh!!
quote:Originally posted by millie
en claudia heb je al gebelt naar de kweker die seertje je gaf ??
hallo millie
nou ik heb al gebeld..maar hij had helaas geen jonge caique's..
ze zijn moeilijk te vinden
maar ik heb er eentje gevonden in enschede..moet alleen nog 2 maanden wachten tot de kleine zelfstandig is en de man die gaat het met 4 weken met de hand voeren..even afwachten