Vraagje over de kleur v/d oogringen...

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sue om antwoord op jouw vraag te geven, ik kreeg het volgende advies:

> Edel mannen zijn leuk en caique ook maar inderdaad ze willen net iets meer aandacht. Ze willen eigenlijk de "baas" zijn.

En gelukkig heeft een edel dat weer niet.

Praten is leuk schreeuwen niet maar echt "negeren" is de enige manier om dit te verwaarlozen .Want dat moet je doen.

Verwaarlozen van aandacht op momenten dat hij geluid maakt

Zodat hij er niks meer "verdient " en er mee stopt.

Jalousie is het niet hoor .Het is echt op een vervelende manier aandacht vragen.

Zij kan niet anders ,als zij niet praat dan moet zij wel schreeuwen.

Zij ziet ook dat geluid maken voordelen heeft. je geeft dan meer aandacht aan de edelman dus gaat de caique schreeuwen.

Misschien kan je haar er bij betrekken en ook leren praten, fluiten of iets laten doen wat hem beloond en aandacht geeft <

Aandacht komt Charu absoluut niet tekort hoor, maar idd hebben we wel zo onder elkaar aandacht gegeven in de vorm van lachen en aah hoor Shandor dan etc toen ie voor het eerst begon te praten omdat het natuurlijk voor ons nieuw was. Dan reageer je er ongemerkt toch op en die kleine smiesterd van een Charu had dat natuurlijk donders goed in de gaten...zij kent ons ook natuurlijk ook door en door Wink dus ik kan mij in dit advies helemaal vinden.
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 10:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hihi,ja die bewegingen bedoel ik.
Vooral ook als ik de kooi weer,heringericht heb,sluipt Jip door de kooi. Laughing Laughing Laughing
Sam niet,die boeit het allemaal niks.

ja,dat schreeuwtje herken ik ook,maar niet het hijgen erna.
Is me eigenlijk tot dusver nog nooit opgevallen,aar volgens mj hebben ze dat ook niet.
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 10:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat 'slowmotion verstoppen' is dus echt typisch caique gedrag denk ik? Laughing
En het hijgen kon van Charu ook weleens zijn gekomen door het snelle panische wegvliegen bedenk ik me nu, nu kan ze dat niet meer dus ik ben benieuwd als het weer eens voor komt of ze dan ook nog zo hijgt...w.v Wink
Gaan jouw caiques ook weleens headbangen? Heel snel met hun koppies op en neer, ik vind dat ook zo'n komisch gezicht!

Wel leuk hoor om het eens met iemand over de caique te kunnen hebben Very Happy
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:12 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

nee,dat ken ik niet. Confused
Wel het alom bekende hair,handoek,trui en weet ik niet allemaal surfen. Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:15 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Jaaaaa dat natuurlijk helemaal Laughing ik heb al menige mooie punk kuif gehad op die manier Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:20 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Ja,in de haren is het meestal bij de langharige.
Wel heb ik hier al menig gaten t-shirt,door het veel te ferm vasthouden. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:22 am
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Haha ow ja ook dat gebeurd weleens Laughing
Heb jij nu een man en een pop? Mss heb je het al wel gezegd hoor maar soms heb ik geheugen gaten Wink
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 12:15 pm
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hihi,komt dat onderwerp alweer terug.
Het lijkt er echt wel op,dat hier bijna aleen maar mensen met een zeef komen. Laughing Laughing Laughing

Yeps,wij hebben een man en een pop. Nou ja,mannetje. Laughing Laughing Laughing
Hij zit zich op dit moment weer aan te stellen als een baby. Embarassed Laughing
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 12:29 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Laughing Jup Danny bereid je er maar vast op voor dat ik een groooooote zeef kan zijn Nanaaa! haha.
Ah leuk zo'n koppeltje bij elkaar Very Happy nou Charu heeft net ook weer ff flink zich laten horen en als het gelukt is staat het nu op film.
Ik moet zo eerst werken en als er vanavond niets anders tussen komt zal ik het geluid filmpje ff laten horen...wat een mega geluid ook zo'n kleine dondersteen kan komen Twisted Evil Rolling Eyes
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 3:10 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Wilma.. Bedankt voor het plaatsen van dat stukje.
Ze zijn zó slim he! Shocked
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 10:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hummm dat filmpje moet over Sad ik had de afzuigkap toen ook aanstaan en nu is dat meer de stoorzender ...dussssss nog ff geduld. Nieuwe film poging volgt Surprised
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:40 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ja ze zijn zekers heel slim...soms TE slim Laughing
Zullen ze dat zelf ook weten of zijn wij daarmee in het voordeel Wink
Bericht Vrijdag 11 Mei 2007 11:41 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik vrees dat ze het zelf wel doorhebben. Laughing

Wat jammer dat het filmpje niet is gelukt. Uit die afzuigkap! Laughing
Bericht Zaterdag 12 Mei 2007 9:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja ik 'vrees' het ook Wink en bij de volgende poging is zeker de afzuigkap uit hoor Surprised
Bericht Zondag 13 Mei 2007 12:57 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:25 am
  Berichten van afgelopen: