Wat voor soort pellets?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Caique forum, zwartkop caiques en witbuik caiques

Auteur Onderwerp
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Danny
Hihi,het weken van pellets is sowieso caique eigen. Wink
Sam weekte aan het begin zelfs zijn zaad. Rolling Eyes

Ja leuk is dat om te zien! Ach Charu presteerde het zelf om een closetrolletje in haar waterbak te persen Laughing je kunt je wel voorstellen hoe het water er toen uitzag Laughing
Bericht Zondag 27 Mei 2007 10:44 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:
Originally posted by Wil
Laughing Hoe potig ben je?? Razz Laughing Ah maar het zal vast wel goed komen als ze maar eenmaal aan de pellets zit. Ik geef haar nu al elke dag wat pellets van Shandor door haar zaad mee en volgens mij heeft ze daar al wel aan geproefd, ze deed ze zelfs al in het water voorweken Wink Dussss wie weet...aanhouder wint weer Razz
Ik vind trouwens dat het om aandacht schreeuwen de laatste dagen toch al wat minder lang word Very Happy dussss hier gaan we ook hopelijk de goede kant weer mee op!

Heeey welke pellet heb je nu? Want dat heb ik denk ik gemist. Embarassed Het lukt echt wel hoor. Het duurt soms even voordat ze ze accepteren maar daarna is de kans groot dat ze alleen pellets willen. (Verandering van spijs doet blijkbaar eten.. Rolling Eyes )

Hey wat goed trouwens dat het om aandacht schreeuwen minder is! Veertje Zo hebben je trommelvliezen weer even tijd om te herstellen!

Shandor heeft pellets van PrettyBird speciaal voor edelpapegaaien en daar geef ik Charu nu ook van mee, Bert zei dat een caique daar ook van mee kon eten.
Onze trommelvliezen zijn zekers heel blij maar ze is toch nog wel steeds alert hoor op Shandor, al merk ik wel dat ze ook alweer meer haar eigen gangetje gaat. Ach komt vast weer goed met ons meissie Hartje daar heb ik wel vertrouwen in.
Bericht Zondag 27 Mei 2007 10:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ahhhh oké.. Very Happy Hebben zij speciale edelpellets dan? (Ben niet zo thuis in de speciale pellets Embarassed )
Bericht Zondag 27 Mei 2007 11:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Wil
quote:

Ja leuk is dat om te zien! Ach Charu presteerde het zelf om een closetrolletje in haar waterbak te persen Laughing je kunt je wel voorstellen hoe het water er toen uitzag Laughing

Hahahaa,ja Hier wordt ook van alles in het water gedoopt.
Houten speeltjes moet ik echt niet bij de waterbak hangen.

Wat ik wel grappig vind aan sam,is als we hem een halve walnoot hebben gegeven,haalt ie zich met de dop water uit het bakje en drinkt dan uit de dop. Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 27 Mei 2007 11:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Foto...wat gaaf.
Dat moet je echt vast leggen en met ons delen.

Twee walnootjes water halen...twee walnootjes pompen...
Sammie op zijn klompen.....etc
Bericht Zondag 27 Mei 2007 12:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tja,op foto is het lastig vast te leggen.
ik zal Lin eens gaan om praten voor een filmcamera.
Bericht Zondag 27 Mei 2007 12:45 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat lijkt me een strak plan Very Happy
Bericht Zondag 27 Mei 2007 12:59 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
quote:
Originally posted by Wil
quote:

Hahahaa,ja Hier wordt ook van alles in het water gedoopt.
Houten speeltjes moet ik echt niet bij de waterbak hangen.

Wat ik wel grappig vind aan sam,is als we hem een halve walnoot hebben gegeven,haalt ie zich met de dop water uit het bakje en drinkt dan uit de dop. Laughing Laughing Laughing

Wat grappig!!! Slimme Sam hoor Very Happy echt leuk om dit eens te kunnen zien op fgilm dus doe je best Danny Razz
Bericht Zondag 27 Mei 2007 6:00 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:

Hey dit had ik gemist??

Wat netjes van Sam zeg. Een echte heer. Wat een manieren! Laughing
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:01 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Danny & Wil, heb jullie topic even afgesplitst!

http://www.fluffies.org/nl/sna.....t6473.html
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:03 am
Danny
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
quote:

Hey dit had ik gemist??

Wat netjes van Sam zeg. Een echte heer. Wat een manieren! Laughing

Dat is dan toch 1 van de weinige. Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 28 Mei 2007 10:17 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:32 am
  Berichten van afgelopen: