|
|
|
lien
Fladderaar
dat gebeurde niet zo vaak maar als hij vastpakte beet hij niet echt hard.
dat idee heb ik nu wel. want het is echt een ondeugd. klimt overal op en aan moet echt nog leren wat nee is maar ik heb het idee dat hij dat wel begint te snappen want zeg ik NEE dan probeert hij al uit mijn buurt te komen want hij weet dat ik hem dan in de kooi zet voor straf 5 minuutjes
en dan wil hij wel eens in mijn vinger bijten flink hard hoor.  |
Donderdag 4 September 2008 6:33 pm |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Nou Bubba pakte mijn vinger vanmiddag en hij beet er gewoon door m'n vel heen zo hard. Haha, wist niet dat baby's dat konden. Maar verder helemaal niet agressief ofzo, maar alleen met voeren als die de spuit ziet krijgt hij een adhd aanval en als dan toevallig je vinger tussen z'n snavel zit.. dat voel je dan wel..
Maar zo te horen is Timo ook een boef! Er staat ons nog wat te wachten met Bubba  |
Donderdag 4 September 2008 8:29 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Ojee, tijdens het voeren vergeet hij dus eventjes dat hij óók voorzichtig moet zijn?  |
Vrijdag 5 September 2008 7:19 am |
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Ja, maar verder is het echt een schatje en ik vind hem echt heel mooi. Maar het is echt een grote baby, ik denk dat hij zwaarder is dan Savanna. Die heeft nu trouwens een vriend(innet)je, genaamd Cookie. Ik ga die even laten seksen en ik hoop dat het een popje is.  |
Vrijdag 5 September 2008 7:24 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow, dan heb je misschien ineens een koppeltje bij. Zou mooi zijn, toch zeker omdat het al klikt. |
Vrijdag 5 September 2008 9:18 am |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Het klikt nog niet heel erg. Maar van Savanna mag Cookie al samen met hem uit zijn bakje eten en dat is voor Savanna al heel wat aangezien het tegenover andere vogels niet zo'n lieverd is.  |
Vrijdag 5 September 2008 12:12 pm |
|
|
lien
Fladderaar
hey Diiana,
doet Bubba ook zo gek al hij moet eten.
wij waren natuurlijk een beetje aan Bea haar eetgewoonte gewend maar dat ging er bij Timo wel effe anders aan toe.
die ging keihard schreeuwen de eerste keer ben ik er verschrikkelijk van verschrokken, zeker als je dat niet verwacht!!!
hij ging ook helemaal trillen met zijn kopje echt een beetje apart gezicht.
daaraan kon je al zien dat hij een pittig karakter heeft.
 |
Zaterdag 6 September 2008 2:25 pm |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Bubba schreeuwt niet onder het eten, maar wel als hij wakker is 's ochtends en hij wil eten. Dan gaat hij net zolang schreeuwen totdat je beneden bent en hij hoort dat je de waterkoker aanzet. Dan is Bubba muisstil. Als hij dan pap krijgt hij wil happen na de spuit en je vinger zit er toevallig tussen doet dat wel even zeer. Maar Bubba is ook heel anders dan alle jonge vogeltjes die we hebben grootgebracht, hij heeft zo'n grote mond voor zo'n klein vogeltje. Als ik z'n snaveltje af wil vegen dan springt ie als een gek de couveuse uit om het doekje te bijten.. Maar we proberen maar niet zoveel aandacht te besteden aan dat gedrag en verder niet op te reageren. Verder is het zo'n lieverd en hij is zo mooi! |
Zaterdag 6 September 2008 4:12 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hihihi, vind deze reacties zo leuk, wat een gekkerds zijn het toch.  |
Zaterdag 6 September 2008 6:13 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een fel ding is Bubba zeg! Wel grappig om te horen dat hij stil is als hij de waterkoker hoort. Uitgekookt ventje!  |
Zaterdag 6 September 2008 7:59 pm |
|
|
|
|
Diiana
Beginnende vlieger
Hij is inderdaad een beetje fel. Ik zou eens proberen een filmpje te maken, want het is elke ochtend hetzelfde liedje. Maar soms is mn vriend eerder wakker dan ik, dat scheelt weer want dan voert hij Bubba zo vroeg. En dan kan ik nog even slapen.  |
Zaterdag 6 September 2008 9:12 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik hoop voor je dat je vriend er vaker vroeg uit moet en Bubba eventjes voert. Dan kan jij je nog eventjes omdraaien met dit druilerige weer. |
Zondag 7 September 2008 8:56 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:33 am
|
|
|
|
|