Baasje met tijd gezocht voor mijn 2 pyrrhura's (9 weken oud)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Kristalsuiker
Net uit het ei

Reageer met quote  

Bedankt voor de wiektips allemaal! Mijn beestjes zijn de eerste keer gewiekt bij babyvogels, en zij hebben inderdaad de buitenste twee laten zitten. Ik vroeg me altijd al af waarom, maar dat wordt me nu duidelijk. Ze hadden ze beter ook kunnen knippen dus.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 1:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Kristalsuiker
Net uit het ei

Reageer met quote  

Nou, het kan snel gaan allemaal. Gisteren plaatste ik het bericht nog met enige twijfel, vandaag zijn de vogels al opgehaald, en ze zijn ongetwijfeld super goed terecht gekomen. Ik werd gisteren gebeld (door heel veel mensen trouwens, maar dit was de eerste) door iemand met wie het meteen klikte aan de telefoon, en die ook nog eens vlak bij woont. Vandaag komen kijken, en onze vriendjes meegenomen. Het is enerzijds rot, anderzijds opluchting omdat ik weet dat dit de beste beslissing was op dit moment, en ik heb geen enkele twijfel over de nieuwe eigenaar. Heb jullie wiektips aan haar doorgegeven! Ze was ook al bekend met dit forum, dus wie weet zien jullie haar binnenkort nog eens verschijnen.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 6:32 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Kristalsuiker
Nou, het kan snel gaan allemaal. Gisteren plaatste ik het bericht nog met enige twijfel, vandaag zijn de vogels al opgehaald, en ze zijn ongetwijfeld super goed terecht gekomen. Ik werd gisteren gebeld (door heel veel mensen trouwens, maar dit was de eerste) door iemand met wie het meteen klikte aan de telefoon, en die ook nog eens vlak bij woont. Vandaag komen kijken, en onze vriendjes meegenomen. Het is enerzijds rot, anderzijds opluchting omdat ik weet dat dit de beste beslissing was op dit moment, en ik heb geen enkele twijfel over de nieuwe eigenaar. Heb jullie wiektips aan haar doorgegeven! Ze was ook al bekend met dit forum, dus wie weet zien jullie haar binnenkort nog eens verschijnen.

ik kwam al een berichtje tegen.

super dat ze een huisje hebben Veertje
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 6:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hihih, ze is er al. Wat leuk zeg. zo kun je hier op het forum je schatjes toch nog eens zien Wink
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 6:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Kristalsuiker
Net uit het ei

Reageer met quote  

Is ze er al? Da's snel? Waar dan? Ik ga even kijken...
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 8:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zet hier een slotje op, ik las dat de gaaitjes bij hun nieuwe eigenaar zijn dus dat zit helemaal goed geloof ik en jij kan ze lekker hier volgen Kristalsuiker, mooi is dat. Veertje

Er gaat een slotje op dit topic.
Bericht Woensdag 24 Februari 2010 9:42 pm

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:44 am
  Berichten van afgelopen: