Baby weddels

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Baby weddels  Reageer met quote  

Zoals ik in een ander topic al vertelde heb ik in de dierenwinkel (waar Guano ook vandaan komt) baby weddels aratingas gezien.
Dat vond ik zo leuk! Kon ik eindelijk eens zien hoe Guano eerst was Very Happy
Kleine brutale donders zijn het zeg! Shocked Ik herkende Guano er direct in. Ze zaten met bonte boertjes in een grote bak, maar de kleine weddels ramden overal overheen....arme bonte boertjes Laughing Vooral 1..die zat maar te piepen en te miepen..owhhhhh wat lief! Jammer genoeg had ik geen foto toestel mee, ik had graag wat fotos gemaakt van de mini Guano's.

Die andere vogeltjes waren ook zo leuk! Bonte boertjes en aratingas samen zijn een pracht combi Very Happy Je zou ze zo allemaal in je tas stoppen Embarassed Ik ga me ,als ik zoiets zie, altijd afvragen waar ze terecht komen enzo Confused En eerlijk gezegd kan ik daar ook best droef van worden Sad
Stom he? En vooral niet handig om zo te denken. Ach, er zullen vast ook goede baasjes zijn Smile , maar ik ben bang dat er veel impulsief gekocht worden. Net als Guano door zn vorige baas...maar ik ben nu heel blij met hem. Dus dat is een geluk bij een ongeluk Razz Wink Alleen had ik zelf zo graag die baby tijd met hem meegemaakt...maar nee, dat mocht die ander doen Evil or Very Mad En toen was hij t weer zat en heeft Guano geruild voor een andere...Bah. Uhum...niet echt aardig van mij Embarassed Misschien was Guano te luid en ondekte die man dat dit niet bij zn handicap paste ofzo?
Bericht Donderdag 30 Juni 2005 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Baby weddels  Reageer met quote  

Ha ha ha wat geweldig moet dat geweest zijn, je bezoekje aan al die schetige jonge kippetjes.. Smile

Niet allemaal in je tas stoppen hoor! (Is die wel zo groot?)

Het is te hopen dat ze net zo goed terecht komen als Guano, want dat zou je ze toch allemaal gunnen?! Smile
Impulsiviteit is niet erg, als de eigenaars daarna maar wél op onderzoek uitgaan en ergens terecht komen waar ze goed advies krijgen.. Smile

Bah, heeft Guano's vorige baas een 'nieuwe' in huis genomen?! Dezelfde soort?
Bericht Donderdag 30 Juni 2005 10:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik heb een vrij grote tas hoor, met wat proppen passen ze daar wel in Laughing

Ik weet niet wat die man nu voor vogel heeft. Geen aratinga voor zover ik weet. Ik zou iegenlijk wel willen weten wie daar die weddels gaan kopen. Ik ken namelijk helemaal niemand met zo'n vogeltje. Ik zou je kaartje uit moeten printen en daar leggen...wie weet komen ze dan hier mee kletsen Very Happy

Helaas is de inkt op Mad
Bericht Donderdag 30 Juni 2005 10:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, arme arme kippetjes! Smile

Ehm, tja als de inkt op is.. Misschien kan je een link doorgeven, gewoon opschrijven op papier, voor als iemand een weddels daar koopt.
't Is wel leuk als je diegene een beetje bij kan praten over z'n nieuwe huisgenootje!
Bericht Donderdag 30 Juni 2005 1:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:49 am
  Berichten van afgelopen: