behang van de muur:s en zo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
eefje1986
Net uit het ei

behang van de muur:s en zo  Reageer met quote  

Mijn 'lieve' pyhurra rico had vandaag weer eens een strak plan. Hij had zoiets van dan ga ik maar eens t behang van de muur trekken Confused als vrouwtje even niet oplet en met de kids bezig is. Af en toe is die vogel toch ontdeugend Evil or Very Mad Razz en van de week ook zoeiets, een vriendin van mij zit naast me op de bank, rico zit op mijn schouder. Rico heeft al vaker bij haar gezeten, igg steekt zij haar hand uit om hem te pakken gaat ie eerst netjes bij dr zitten. ( wat ie normaal nooit doet als die iemand niet moet, en dan bijt hij haar 2x een gat in haar hand, en dan rent ie naar haar oor om haar ook nog eens te bijten Confused We vonden er op zich best grappig zien Very Happy Hebben jullie vogels ook van die teugen aan zich Very Happy ?
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 7:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Re: behang van de muur:s en zo  Reageer met quote  

Zooo wat een lekker kippetje, je behang van de muur trekken? Staat de kleur hem niet aan? Laughing
Beet hij haar deze keer? Was het echt bijten? Wheezy pincht wel eens, maar het is meer opwinding ofzoiets??
Bericht Dinsdag 7 Augustus 2007 9:21 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ha ha ha, dat ken ik ja. onze tom doet dat wel eens. gaat op je hoofd zitten, springt daar een beetje rond, buigt zich dan voorover en knijpt eens flink in je neus.
onze max, de grote alexander trekt ook de verf van de muur. geen gezicht nu.
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 7:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
eefje1986
Net uit het ei

Reageer met quote  

jah hij beet haar echt gemeen Evil or Very Mad ma jah,het blijft toch een wild dier Razz ik vind m zelf ook een beetje enger nu ik zie hoe hard hij KAN bijten Razz
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 8:13 am
Manon79
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Sypie is bij mij niet zo bijterig... Behalve soms als hij bij mij ligt te slapen en ik maak hem per ongeluk wakker. Dan waggelt ie naar mijn hand of meestal mijn nek... en dan HAP!!! En hard! Confused Daarna loopt ie weer terug waar hij lag, en gaat ie verder slapen.. Maw zo van: Zo!!! Dat zal je leren mij wakker te maken!!!! Laughing
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 8:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha wat een karakter zeg! Laughing Je moet 'm ook niet wakker maken, want dan is 'ie verplicht je manieren bij te brengen.. Laughing (Wel een heetgeblakerd kippetje hoor!)
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 11:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
eefje1986
Net uit het ei

Reageer met quote  

zijn gewoon ontdeugende vogels,maar ik mag m tegnwoordig wel aan zijn staart en aan zijn buik zitten Laughing dat kon eerst nooit,want dan beet ie je haast je vinger dr af
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 12:53 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hier trekt millie ook het behang van de muur en hij is nu bijna 1 en hij is toch aan het puberen pffff
Bericht Woensdag 8 Augustus 2007 5:26 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha hier houdt WHeezy er ook niet van als je aan z'n staart zit. Dan gaat 'ie kakelen! Laughing

Millie: Hij is wel lekker aan het puberen he??
Bericht Donderdag 9 Augustus 2007 12:23 am
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ja dat is hij zeker hij word mans en druk.

weet je nog millie was zo sloom hahaha ik heb niets gezegt. hij kan ook hallo zeggen hahaha
Bericht Donderdag 9 Augustus 2007 5:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja dat weet ik nog. Millie was een beetje sloom inderdaad. Dat kon 'ie niet hebben? Nu heb je een drukke kip! Laughing
Bericht Donderdag 9 Augustus 2007 8:48 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:50 am
  Berichten van afgelopen: