|
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Wendy je doet er goed aan om ze bij Millie te halen. Squiggles is echt tam en is het beste vriendje van Okki. Zelf heb ik Squiggles de bij genomen omdat ik het zielig vond om Okki alleen te houden. Heb nu ook een koppetje en die 2 kunnen niet meer zonder elkaar. Ze trekken lekker naar elkaar toe maar blijven heerlijk tam en met ons kroelen,.  |
Maandag 16 November 2009 7:53 pm |
|
|
|
|
Pyrr
Net uit het ei
|
is het met 2 pyrrhura's nog meer schreeuwen,of is het dan juist minder omdat hij niet naar je roept zeg maar |
Maandag 16 November 2009 11:17 pm |
|
|
Suus
Beginnende vlieger
|
|
|
@ Pyrr,, Ik vind zelf van niet. Tuurlijk schreeuwen ze wel eens, bij mij vooral als ik de tv hard aan heb staan of de stofzuiger. Soms schreeuwen ze of schreeuwen zo kan ik het niet eens noemen ze piepen hoog als het licht wordt (zo rond 8 uur hier weet ik wel dat ze echt wakker zijn. )Dit gaat dan zo'n 10 min door en dan is het klaar.
Wanneer ik gewoon in de kamer zit roepen ze me wel eens of als ze weten dat ze eten krijgen. Als ik dan roep dat het goed is of dat ik er aan kom dan hebben ze hun antwoord en zijn ze stil. (lijkt dom, want heb het idee dat ze het helemaal niet snappen maar het werkt dus ik praat wat af:P)
als ze boos op elkaar zijn, of druk met elkaar bezig zijn dan hoor je de dingen die ik ze probeer aan te leren voorbij komen. Ik fluit bepaalde melodietjes bij ze (waarschijnlijk veel te moeilijk, of ik heb geen geduld) en dan hoor je korte kleine stukjes terug. Okki pikt dingen snel op (ze is ook wat ouder) die squiggles dan weer van haar over neemt. Ik heb ze leren klikken met hun tong het klinkt als of ze willen zeggen sjonge sjonge sjonge.
Het is zo leuk om er 2 te hebben, vooral omdat we fulltime werken en ze heerlijk dicht bij elkaar zitten en lekker aan het kroelen zijn. Ik vind het helemaal niet druk en het schreeuwen valt wel mee. Denk dat het ook wel meevalt als je er maar niet steeds op in gaat of op ze gaat zitten mopperen. Als ik een keer rustig roep dat het goed is en ze weten dat we dr zijn dat is het hier goed. Ik vind het echt een aanrader 2 vind het geen verschil..
|
Dinsdag 17 November 2009 9:51 am |
|
|
Wendy80
Net uit het ei
|
Leuk om te horen! |
Dinsdag 17 November 2009 11:00 am |
|
|
|
|
Pyrr
Net uit het ei
|
hmmm,nou ik hou het bij eentje,die kan ik veel aandacht geven.En Jimmy is vaker los dan dat hij vast zit.Er is sinds zijn komst nog geen 1 avond geweest dat hij niet in mijn nek ligt  |
Zondag 29 November 2009 10:53 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:50 am
|
|
|
|
|