Catharina's?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi Deejeeposs. Wat voor kleurtjes heb je allemaal? Hoeveel paartjes heb je? Very Happy
Bericht Woensdag 26 December 2007 11:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

We hebben 6 koppels. Voornamelijk wildkleur. 1 koppel grijsvleugels en nog ca 3 blauwe.
Bericht Donderdag 27 December 2007 1:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Mag ik vragen hoe grijsvleugels eruit zien? Smile
Misschien heb je binnenkort tijd voor je dagboek? Very Happy
Bericht Donderdag 27 December 2007 9:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

We hebben 1 mauve en 1 turquoise grijsvleugel. Ze zijn nu bijna 1 jaar oud. Hebben al een poging gedaan om een nestje te maken, alleen de eitjes zijn nog nooit uitgekomen.
Bericht Donderdag 27 December 2007 12:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het zal vast de volgende keer lukken!
Geldt bij deze soorten ook niet dat ze (bij voorkeur) een jaar oud moeten zijn? Liz zei dat in een ander topic over aga's en heb het vaker gehoord. Very Happy
Bericht Vrijdag 28 December 2007 9:10 am
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

Ze kunnen het al wel eerder, maar het lijkt mij wel dat het waarschijnlijk 'beter' is voor de vogel om te wachten tot dat ze een jaar oud zijn.
Maar catharina's slapen ook graag in een blok dus die hing er al bij in en daar zijn ze dus ook al in gaan leggen.
Bericht Vrijdag 28 December 2007 9:27 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhhh vandaar.. Embarassed Zijn Catharina's ook altijd van die liefhebbers van tentjes dat jij weet? Very Happy
Bericht Vrijdag 28 December 2007 9:39 am
deejeeposs
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja, catharina's kun je ook blij maken met een slaapzakje of zoiets dergelijks.
Bericht Vrijdag 28 December 2007 9:47 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh dat moet er lief uit zien.. Very Happy Het zijn van die lieve kleine vogeltjes en dan in zo'n tentje.. Hartje
Bericht Vrijdag 28 December 2007 10:44 pm
SLC
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Lindsay
Nee, ik heb geen reacties gehoord van andere mensen. Maar speeltjes kopen en een kooi zijn alvast leuke bezigheidjes Very Happy Ik heb al een mooie ruime kooi gezien, waar die lekker in kan klauteren! Ik denk dat ik nog even rustig verder zoek, want ik moet het gehele bedrag vooruit betalen (50,00) Misschien voor anderen niet zoveel, maar ik ben een student Embarassed

Hij is wel prijzig... Shocked
Als je verder zoekt kan je ze wel voor minder krijgen. Tussen de €25,- €30,- euro.
Bericht Dinsdag 15 Januari 2008 8:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 11:57 am
  Berichten van afgelopen: