Och jemiggggg wat leleijk geknipt zeg of beter verknipt wie heeft dat zo gedaan dan?
Charu is dit keer ook zo raar geknipt door een d.arts ga er ook niet weer heen, maar aan 1 kant ook heel kort en de aan andere kant veer om veer
Hij kortwiekt altijd zo zei hij en we waren er voor een algemene check maar hem laat ik er ook nooit meer aan komen dus pffff
Zondag 17 Juni 2007 8:39 pm
Sue Moderator
Wil, volgens mij wordt het dan echt tijd dat hij zich eventjes bijschoolt want als je vleugels zo erg verknipt..
Ach ik had zijn adres doorgekregen van iemand die zei hij dat hij ook verstand van vogels had en Nijverdal was mooi dichtbij Zwolle.
Nou never nooit meer dat ik daar ooit nog weer heen gaan.
De man was idd heel aardig en nam alle tijd maar kortwieken kan hij dus echt niet!!!!!
Welke v.arts vinden jullie nu de beste die dat goed kan??
Pffff.....wat moet ik daar nu van zeggen. Dit is niet te geloven. Al heb je geen verstand van wieken dan nog...niet te geloven
Maandag 18 Juni 2007 10:15 am
Sue Moderator
Ik vind dat Hooimeijer het heel erg goed kan, maar daar wil je misschien niet naartoe? Hij heeft destijds ook de puntjes op de i gezet bij mij. Moest iets ronder knippen.
quote:Originally posted by Sue
Ik vind dat Hooimeijer het heel erg goed kan, maar daar wil je misschien niet naartoe? Hij heeft destijds ook de puntjes op de i gezet bij mij. Moest iets ronder knippen.
Dat is toch die bewuste man die zo 'aardig' is voor de baasjes?
Maandag 18 Juni 2007 11:15 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:10 pm