gebruikerspagina

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

gebruikerspagina  Reageer met quote  

Gebruikerspagina...Daar staat Pepper nu ook in. En Chico ook!!!!
Ik heb helaas nog niet zoveel "scherpe" fotos van Pepper omdat ze allemaal zo druk zijn als wat als ze in elkaars buurt zijn Laughing Er beweegt steeds wel 1 te veel Rolling Eyes Maar er komt snel meer hoor!

Toen ik fotos van Pepper alleen wilde maken waren de baterijen op Rolling Eyes , maar die zitten weer in de lader.

Jammer, want hij was juist zo leuk aan het doen...en later was hij met Guano alleen op tafel en ook dat waren mooie plaatjes geweest Sad

Maar t gaat dus heel leuk hier met al die vogels Wink
Bericht Donderdag 21 Juli 2005 2:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Seertje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Weer leuk gedaan zo!!
Bericht Donderdag 21 Juli 2005 3:00 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: gebruikerspagina  Reageer met quote  

Hoi Tommy!

Ik ben net klaar met het bekijken van je update.. Wat ontzettend leuk is het om je updates te lezen en zien.. Smile
Pepper kijkt wel erg verschrikt als Tommy 'm aandacht geeft zeg! Ha ha ha!
Bericht Donderdag 21 Juli 2005 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Re: gebruikerspagina  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Tommy
Gebruikerspagina...Daar staat Pepper nu ook in. En Chico ook!!!!
Ik heb helaas nog niet zoveel "scherpe" fotos van Pepper omdat ze allemaal zo druk zijn als wat als ze in elkaars buurt zijn Laughing Er beweegt steeds wel 1 te veel Rolling Eyes Maar er komt snel meer hoor!

Toen ik fotos van Pepper alleen wilde maken waren de baterijen op Rolling Eyes , maar die zitten weer in de lader.

Jammer, want hij was juist zo leuk aan het doen...en later was hij met Guano alleen op tafel en ook dat waren mooie plaatjes geweest Sad

Maar t gaat dus heel leuk hier met al die vogels Wink

Wát een geweldige pagina Tommy.... moet ik natuurlijk dáár zetten maar ik wilde je ook nog iets vragen...
Je hebt dus Tommy, Chicory en Guano en Pepper.
Hoe gaat het tussen die laatste twee? Ik weet dat de ene een weddels- en de andere een witoog aratinga is, wat is het verschil eigenlijk? en zijn het soortgenoten?? Ze lijken (voor een leek zoals ikzelf) wel érg veel op elkaar.

De foto's zijn echt geweldig..... en zoals ze bij jou mogen wonen .... wát een bofkonten!
gelukkig ben jij ook zo iemand die zijn vogies absoluut NIET verwend!!!
Bericht Vrijdag 22 Juli 2005 10:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Guano en Pepper lijken best een beetje op elkaar Very Happy
Ze zijn bijna de zelfde kleur groen en hebben alle 2 van die leuke witte oogranden. Guano is ietsje kleiner dan Pepper, maar vooral wat slanker kwa bouw. en de kleur is verder wel anders hoor. Pepper heeft rode vleugels van onder en Guano blauw. Guano heeft grijze ogen, Pepper bruin. Guano een grijs/blauw hoofd ,Pepper groen met rode stippen. Guano snavel zwart...Peppers snavel licht . De geluiden lijken een beetje op elkaar, maar Pepper kan Merlijn nadoen (doet hij altijd uit zichzelf Wink ) en Guano niet Laughing

Ze lijken ook te weten dat ze van de zelfde soort zijn...ze trekken langzaam naar elkaar toe Very Happy

Dan gaan ze bij elkaar op een stok zitten en schuifelen heel langzaam in elkaars richting...maar echt lef hebben ze nog niet Laughing Ze zitten meer verstijfd naast elkaar recht voor zich uit te staren Laughing Als ze elkaar horen gaan ze elkaar soms ook al roepen Smile Nog niet heel luid, maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat als Peper zich nog meer thuis voelt Razz

Wat ook zo grappig is...gister had ik een doos met gaten en een deurtje erin op tafel gezet voor Guano. Hij is dol op huisjes en slaapt ook in een huis. Hij heeft er lang mee gespeeld , in de doos en weer eruit...steeds maar door...en Pepper keek van een afstandje toe.
Daarna zette ik de doos bij Pepper en hij ging er direct in. Ik heb hem met huisjesdoos en al naar boven gebracht (hij slaapt nog naast ons bed omdat ie dan rustig aan ons kan wennen Razz ) De hele nacht heeft hij in het huisje geslapen Very Happy Hij is dus echt net als Guano. Straks ga ik kijken of ik ergens een houten huisje ofzo voor hem kan halen.

En dan Tommy...Terror Tommy Rolling Eyes Die komt soms met hoge poten en veel gedoe uit de boom zetten om te laten zien wie de baas is Laughing Maar tot nu toe gaat het allemaal redelijk soepel Wink

Chicory...die vindt alles best,de vogels doen hem weinig. Hij denkt volgens mij dat hij een mens is, wat wil eigenlijk alleen maar bij 1 van ons zitten of door de kamer rennen. Laughing
Bericht Zaterdag 23 Juli 2005 11:04 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha leuk om die vergelijkingen te lezen! Smile Een hele studie nog? Wink

Gaaf dat ze langzaam aan naar elkaar toe trekken.. Smile Misschien krijgt Pepper zo een beetje een 'boost' van Guano?
(Zo te zien neemt hij ook dingen over van Guano, gaaf!!)

Ennuh, Tommy zal wel jaloers zijn met zo'n 'derde' ha ha ha!
Bericht Zaterdag 23 Juli 2005 1:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Pff ben net wakker (half 3) Embarassed heb ik iets gemist hier?? Very Happy
Foto's van Pepper en Chico?? cool ik ga nu meteen kijken Razz
Bericht Zaterdag 23 Juli 2005 1:58 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:12 pm
  Berichten van afgelopen: