|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
| gebruikerspagina |
|
|
Gebruikerspagina...Daar staat Pepper nu ook in. En Chico ook!!!!
Ik heb helaas nog niet zoveel "scherpe" fotos van Pepper omdat ze allemaal zo druk zijn als wat als ze in elkaars buurt zijn Er beweegt steeds wel 1 te veel Maar er komt snel meer hoor!
Toen ik fotos van Pepper alleen wilde maken waren de baterijen op , maar die zitten weer in de lader.
Jammer, want hij was juist zo leuk aan het doen...en later was hij met Guano alleen op tafel en ook dat waren mooie plaatjes geweest
Maar t gaat dus heel leuk hier met al die vogels  |
Donderdag 21 Juli 2005 2:50 pm |
|
|
|
|
Seertje
Vliegende acrobaat
Weer leuk gedaan zo!! |
Donderdag 21 Juli 2005 3:00 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: gebruikerspagina |
|
|
Hoi Tommy!
Ik ben net klaar met het bekijken van je update.. Wat ontzettend leuk is het om je updates te lezen en zien..
Pepper kijkt wel erg verschrikt als Tommy 'm aandacht geeft zeg! Ha ha ha! |
Donderdag 21 Juli 2005 3:23 pm |
|
|
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
| Re: gebruikerspagina |
|
|
quote:
Originally posted by Tommy
Gebruikerspagina...Daar staat Pepper nu ook in. En Chico ook!!!!
Ik heb helaas nog niet zoveel "scherpe" fotos van Pepper omdat ze allemaal zo druk zijn als wat als ze in elkaars buurt zijn Er beweegt steeds wel 1 te veel Maar er komt snel meer hoor!
Toen ik fotos van Pepper alleen wilde maken waren de baterijen op , maar die zitten weer in de lader.
Jammer, want hij was juist zo leuk aan het doen...en later was hij met Guano alleen op tafel en ook dat waren mooie plaatjes geweest
Maar t gaat dus heel leuk hier met al die vogels
Wát een geweldige pagina Tommy.... moet ik natuurlijk dáár zetten maar ik wilde je ook nog iets vragen...
Je hebt dus Tommy, Chicory en Guano en Pepper.
Hoe gaat het tussen die laatste twee? Ik weet dat de ene een weddels- en de andere een witoog aratinga is, wat is het verschil eigenlijk? en zijn het soortgenoten?? Ze lijken (voor een leek zoals ikzelf) wel érg veel op elkaar.
De foto's zijn echt geweldig..... en zoals ze bij jou mogen wonen .... wát een bofkonten!
gelukkig ben jij ook zo iemand die zijn vogies absoluut NIET verwend!!! |
Vrijdag 22 Juli 2005 10:42 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Guano en Pepper lijken best een beetje op elkaar
Ze zijn bijna de zelfde kleur groen en hebben alle 2 van die leuke witte oogranden. Guano is ietsje kleiner dan Pepper, maar vooral wat slanker kwa bouw. en de kleur is verder wel anders hoor. Pepper heeft rode vleugels van onder en Guano blauw. Guano heeft grijze ogen, Pepper bruin. Guano een grijs/blauw hoofd ,Pepper groen met rode stippen. Guano snavel zwart...Peppers snavel licht . De geluiden lijken een beetje op elkaar, maar Pepper kan Merlijn nadoen (doet hij altijd uit zichzelf ) en Guano niet
Ze lijken ook te weten dat ze van de zelfde soort zijn...ze trekken langzaam naar elkaar toe
Dan gaan ze bij elkaar op een stok zitten en schuifelen heel langzaam in elkaars richting...maar echt lef hebben ze nog niet Ze zitten meer verstijfd naast elkaar recht voor zich uit te staren Als ze elkaar horen gaan ze elkaar soms ook al roepen Nog niet heel luid, maar ik ben wel heel benieuwd hoe dat gaat als Peper zich nog meer thuis voelt
Wat ook zo grappig is...gister had ik een doos met gaten en een deurtje erin op tafel gezet voor Guano. Hij is dol op huisjes en slaapt ook in een huis. Hij heeft er lang mee gespeeld , in de doos en weer eruit...steeds maar door...en Pepper keek van een afstandje toe.
Daarna zette ik de doos bij Pepper en hij ging er direct in. Ik heb hem met huisjesdoos en al naar boven gebracht (hij slaapt nog naast ons bed omdat ie dan rustig aan ons kan wennen ) De hele nacht heeft hij in het huisje geslapen Hij is dus echt net als Guano. Straks ga ik kijken of ik ergens een houten huisje ofzo voor hem kan halen.
En dan Tommy...Terror Tommy Die komt soms met hoge poten en veel gedoe uit de boom zetten om te laten zien wie de baas is Maar tot nu toe gaat het allemaal redelijk soepel
Chicory...die vindt alles best,de vogels doen hem weinig. Hij denkt volgens mij dat hij een mens is, wat wil eigenlijk alleen maar bij 1 van ons zitten of door de kamer rennen.  |
Zaterdag 23 Juli 2005 11:04 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ha ha ha leuk om die vergelijkingen te lezen! Een hele studie nog?
Gaaf dat ze langzaam aan naar elkaar toe trekken.. Misschien krijgt Pepper zo een beetje een 'boost' van Guano?
(Zo te zien neemt hij ook dingen over van Guano, gaaf!!)
Ennuh, Tommy zal wel jaloers zijn met zo'n 'derde' ha ha ha! |
Zaterdag 23 Juli 2005 1:18 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Pff ben net wakker (half 3) heb ik iets gemist hier??
Foto's van Pepper en Chico?? cool ik ga nu meteen kijken  |
Zaterdag 23 Juli 2005 1:58 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:12 pm
|
|
|
|
|