|
|
|
Madkalinca
Eitje
| Helaas maar ik moet een nieuw thuis voor Koko vinden |
|
|
Na lang overleg met mijn vriend, heb ik toch moeten beslissen dat ik voor Koko een ander huisje moet zoeken.Het was ook niet de bedoeling in 1ste instantie om hem te houden, dat was ook de overeengekomen afspraak met mijn vriend.Ik zou hem wegkopen waar hij zat omdat hij wegkwijnde en dan op zoek gaan naar een nieuw thuis.Het mocht in ieder geval geen geld kosten en ook zou hij niet blijven.
Het is mijn eigen schuld, ik dacht hem wel gewoon te kunnen houden.Verder wens ik niet echt in te gaan op het hoe en waarom.Het is een beetje prive.Vind het moeilijk genoeg.
Maar de vraag; hoe pak ik het het beste aan, ik weet niet waar ik moet beginnen om iemand te zoekn.Zijn er speciale verkoop sites voor vogelliefhebbers,
Graag hoor ik iets van jullie,
groetjes Wendy
Hij heeft van de week trouwens even op mijn arm gezeten om wat te eten.Verder dan dat wil hij echt niet.Was ook al weer weggesprongen toen hij zijn mondje vol had. |
Maandag 13 Juni 2005 11:47 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ach wat jammer Wendy, maar je hebt hem iniedergeval een kans op een beter leven gegeven. Dus voel je nou niet te rot joh  |
Maandag 13 Juni 2005 11:49 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Hoi Allemaal, ik ben op het moment met mn man in overleg ,omdat we misschien Koko bij ons in huis willen halen. We willen dit heel bewust doen en denken er dus even goed over na. Wendy is hier van op de hoogte.
Als iemand ineens dingetjes bedenkt die voor ons van belang zouden kunnen zijn...willen jullie dat dan asjeblieft plaatsen? IK kan misschien wel wat hulp gebruiken bij het maken van een keuze.
Ik vind Koko een geweldig leuke vogel om te zien en hij verdient echt een thuisplek. Wendy geeft hem deze kans en ik zou het heel leuk vinden als zij hem kan blijven volgen op dit forum. Ik zou het liefst Koko NU halen
Maar hoe zal het zijn met 3 vogels in huis? Dat is natuurlijk een raadsel.
Help jongens, wat denken jullie? |
Maandag 13 Juni 2005 12:28 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
quote:
Originally posted by Tommy
Maar hoe zal het zijn met 3 vogels in huis? Dat is natuurlijk een raadsel.
Help jongens, wat denken jullie?
Ik heb zelf 3 vogels.. en bij mij gaat het wel goed, |
Maandag 13 Juni 2005 12:40 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Koko is een aratinga toch?? wat voor soort??
en als je die hebt, dan heb je 2 aratinga's, leuk toch?  |
Maandag 13 Juni 2005 12:43 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Ja reken maar dat ik dat leuk vind
Koko is een wit oog aratinga en net als Guano een stillere soort.
Dus dat is wel mooi en ik ben gewoon dol op conures EN Koko vond ik direct een pracht vogel!
Maar ik wil ze gewoon genoeg aandacht kunnen geven enzo, de 3e moet niet tenkoste gaan van de rest snap je? Man als het aan mijn gevoel lag riep ik direct JAAAAAAAAA Maar soms is wat nuchterheid wel verstandig Even alles tegen elkaar afwegen. |
Maandag 13 Juni 2005 12:54 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ik geef ze alledrie evenveel aandacht, als ik mavis aandacht geef dan kijkt ziya naar mij en als ik ziya aandacht geef dan komt mavis en probeert ziya weg te jagen maar dat laat ik niet gebeuren
Cilek wilt geen aandacht  |
Maandag 13 Juni 2005 1:45 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Heey Tommy bedoel je zo 1? aratinga leucophthalma (white eye conure)
die zijn heel mooi  |
Maandag 13 Juni 2005 1:47 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
|
|
|
Jaaaaaa mooi he?
Ik vind ze zoooooo leuk!
Maar dat aandacht verhaal...Tommy en Guano zijn totaal niet jaloers op elkaar. Zij gaan zo leuk samen. Dus ja, dat is voor mij wel iets hoor. Je mag er nooit vanuit gaan dat ze vrienden worden Nu neem ik Tom en Gwaan vaak samen mee, gaat dat ook met een 3e? Of krijg ik dan een minder sterke band? En ik wil niet tig vogels hebben Dus ALs ik er 1 bij neem, is dit dan wat ik echt wil? En wil ik het dan nu? Kan ik het aan om als echt echt niet gaat ook eerlijk te zijn? En dan misschien voor ieders bestwil weer een plek voor Koko te zoeken? Of moet ik er dan dus al niet aan beginnen? Ik zou het erg leuk vinden om 2 aratingas te hebben en ooit nog 1 grotere, formaatje Tommy, 4 dus...maar IS dat ook echt nog zo leuk? Zijn het dan nog echt mn kindjes? Ik zie mij niet met 4 vogels en 2 honden overal naar toe gaan. Maar aan de andere kant voel je je misschien minder schuldig als je 1 mee neemt, want dan zijn die anderen nog samen........ Man wat een gedachtes allemaal. Als je je hart niet volgt wordt het wel ingewikkelder Maar toch...ik wil het zeker weten voor ik iets beslis.
Die lieve Freddy van mij laat het besluit aan mij over, maar ik weet wel wat hij denkt Hij zou er wel achter staan hoor, dat dan weer wel
Nou ja, ik denk nog even verder en wie mee wil denken...GRAAG!  |
Maandag 13 Juni 2005 2:09 pm |
|
|
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Sorry mop, ik volg je gewetensstrijd met belangstelling en vind dat je er goed en degelijk over nadenkt -waarvoor een pluim- maar bij zulke beslissingen geef ík geen advies; veel te gevaarlijk!
Je komt er wel uit met je eigen gezonde verstand en geweten en dan horen wij het hier allemaal wel. |
Maandag 13 Juni 2005 2:13 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Bedankt Marjet
Ik zit hier met een bult was bij mn PC te wachten op ideeen van jullie
Maar je hebt wel gelijk...ik moet er zelf uitkomen  |
Maandag 13 Juni 2005 2:18 pm |
|
|
Marjet
Ervaren vlieger
|
Oh, je bent flink met je bult was. Ik heb net de badkamer een enorme beurt gegeven en ik ben blij dat niemand heeft kunnen zien wat een hoop viezigheid daaruit kwam
Ik ben een slons van een huisvrouw, werk deze week niet zoveel als anders dus vond dat ik er echt es aan moest geloven. Maar ja, het houdt eigenlijk niet op bij de badkamer.....zucht.  |
Maandag 13 Juni 2005 2:27 pm |
|
|
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Je zou het huishouden hier eens moeten zien
Het houdt ook nooit op ! Iedere keer als het netjes is lijkt het al snel weer of er een bom ontploft is De badkamer ga ik nu doen, jij geeft me moed  |
Maandag 13 Juni 2005 2:30 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
En ik dacht dat ons huis een rotzooi was  |
Maandag 13 Juni 2005 2:39 pm |
|
|
jamy_nl
Ervaren vlieger
Hahaha dat huishouden ook hè ..... zouden we soms mensjes en diertjes in huis hebben??!!!!!
Ook ik heb je gewetensnood net zitten lezen Tommy en ik kan je alleen maar aanraden je gezonde verstand te volgen; je dierenliefde is zó enorm groot, maar, zoals je zelf al aangeeft..... de verhouding met Tommy en Guano is nu heel goed, blijft dat zo?? Wordt Koko een 3e "wiel" aan je gaaienwagen? Of valt juist Tommy buiten de boot met 2 soortgenootjes??
Ik help je niet echt hè??!!
Dat komt omdat ik zo vaak hetzelfde dilemma tegenkom.... je hart is goed genoeg.... maar wát doe je je eigen gaaitjes aan??!!
Kon je maar even in een glazen bol een paar weekjes vooruit kijken ..... nou dan wist ik het wel!!
En jouw Freddy is een schat, jou de keuze laten en hij staat achter je!! Maar ook dat is geen nieuws voor je!!!  |
Maandag 13 Juni 2005 11:00 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:20 pm
|
|
|
|
|