De advertentie van de Huisdiersuper

hoe gaan jullie hiermee om?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
castilie
Eitje

hoe gaan jullie hiermee om?  Reageer met quote  

Ik heb sinds deze week een pyrrhura in huis; hij is handgevoerd en aardig tam (probeert je nog wat uit door zacht te bijten). Hij is wel erg aanhankelijk, aan zijn gedrag te zien is ie het liefst heel de dag bij je; hij geeft kopjes en zo.

Maar hij geeft ook voedsel op een gaat in de "paarpositie" staan; wat doen jullie bij dit laatste? Gewoon negeren, terugzetten in de kooi?

Oh ja; gaat dat "bijten" nog over of zijn pyrrhura's gewoon wat bijteriger dan andere kromsnavels?

gr.

Mark
Bericht Vrijdag 25 Juli 2008 7:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: hoe gaan jullie hiermee om?  Reageer met quote  

Ik kan alleen maar spreken voor Wheezy. Wheezy kán nogal geďrriteerd zijn en dan wat kneepjes uitdelen. Het is nooit echt hard, meer wat gemene kneepjes om z'n ongenoegen te uiten.
Zo'n paarpoging zou ik proberen te negeren. Probeer 'm maar af te leiden en dan te belonen als hij iets doet wat jij wil. Very Happy
Bericht Vrijdag 25 Juli 2008 8:59 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 4 December 2008 10:31 pm
  Berichten van afgelopen: