|
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by missyess
Ja heb ik gedaan. Ze waren al bijna verkocht. En ik moest snel beslissen, haha. Zoals ik al zei heb ik helemaal geen haast, dus wacht ik het nog even af.
misschien kan je wachten op esjo haar baby's want dat zal nog wel ff duren totdat die zelfstandig zijn |
Zondag 25 Januari 2009 5:44 pm |
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Ja daar zat ik ook aan te denken..  |
Zondag 25 Januari 2009 8:45 pm |
|
|
lizzy20
Kuikentje
|
beste missyess,ik heb nu 1 week een purrhura van millie huis hij/zij is 3 dec geboren,het is zooooo'n lieve vogel
als ze op me schouder zit dan kan je hele verhalen tegen der vertellen en ze kwebbeld heerlijk terug
je hebt 3 keer iets te zeggen, en ze snapt je al ,zoals, op, dan stapt ze op je hand,als we tegenover elkaar gaan staan in de woonkamer en je zegt kom,dan vliegt ze van de ene arm naar de ander erg leuk
koppie krauw dan maakt ze haar koppie helemaal dik.
ze wil het liefs de hele dag in je nek liggen/zitten
als ik je een tip mag geven? koop een pyrrhura het zijn zulke lieve vogeltjes/knuffels |
Dinsdag 27 Januari 2009 7:36 pm |
|
|
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Haha, bedankt voor je reactie Lizzie. Ik wil er ook erg graag eentje. Ik denk dat die man van me ook wel om is, alleen wil hij het nog niet nu. Omdat we gaan verhuizen. Ik denk dat we in maart of april wel in ons nieuwe huis zitten, dus dan begin ik opnieuw met zoeken. (en ik hou stiekem de eitjes van Esjo in de gaten..) Ik zat nu zoveel te zoeken en te surfen....als ik mijn ogen sluit zie ik alleen nog maar pyrrhura's voor me ik droom er zelfs van, hihi. Daarom hou ik er nu maar even mee op. |
Dinsdag 27 Januari 2009 7:49 pm |
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Wat zwangerschapshormonen al niet met je kunnen doen...door het vele surfen naar pyrrhura's terwijl ik in de eerste weken van de zwangerschap zat, werd ik steeds heel misselijk. En dus hoefde ik maar een foto van een pyrrhura te kijken of ik werd misselijk!! Haha.
Inmiddels is onze dochter alweer 11 weken oud en ben ik stiekem weer een beetje aan het rondkijken. |
Vrijdag 11 December 2009 11:34 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
quote:
Originally posted by missyess
Wat zwangerschapshormonen al niet met je kunnen doen...door het vele surfen naar pyrrhura's terwijl ik in de eerste weken van de zwangerschap zat, werd ik steeds heel misselijk. En dus hoefde ik maar een foto van een pyrrhura te kijken of ik werd misselijk!! Haha.
Inmiddels is onze dochter alweer 11 weken oud en ben ik stiekem weer een beetje aan het rondkijken.
hihih gefeliciteerd met jullie dochter.
Leuk dat je weer aan het zoeken bent:D |
Zaterdag 12 December 2009 8:03 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.  |
Zondag 13 December 2009 11:18 am |
|
|
esjo
Moderator

Gefeliciteerd met jullie dochter  |
Maandag 14 December 2009 6:49 pm |
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Ik heb weer eens wat vragen, haha
* Wat kost een pyrrhura?
* Hoe vind ik nu een goeie kweker? Mijn hoofd duizelt op het moment van alle info op marktplaats en fora. Ik weet niet waar ik goed aan doe.
Ik ga morgen even kijken bij babyvogels.nl. Dat is niet zover bij mij vandaan en dan kan ik eens een pyrrhura in het echt zien. Ik lees nu alleen weer wat negatieve verhalen over babyvogels, dus begin ik weer te twijfelen..
* Ik las ergens dat cinnamons liever van karakter zijn dan bijv. een wildkleur. Klopt dat en zijn er nog meer karakter verschillen tussen de verschillende kleuren?
* Millie en Esjo, ik heb vorig jaar met jullie gemaild, maar heb die mailtjes niet meer. Kunnen jullie mij nog eens jullie kweekbeleid uitleggen? Wat doen jullie zelf aan het tam maken? Het wordt mijn eerste 'grotere' vogel, mijn parkietjes waren wel altijd erg tam. Maar ik zou het wel fijn vinden als er al een goede basis is gelegd. Vandaar dat ik uitkwam op babyvogels.nl.....
bedankt alvast! |
Maandag 9 Augustus 2010 7:29 pm |
|
|
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Sorry voor de geopende topics. Maar ik had al een aantal dagen geen reactie op deze vraag gehad, dus dacht ik, ik open even een apart topic.... |
Donderdag 12 Augustus 2010 10:08 pm |
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Oh ik zag dat in het algemene papegaaien deel per ongelijk 2 topics open stonden. Dat is een foutje hoor en niet bewust. Je bent wel erg streng tegen me sarah . Ik open natuurlijk niet expres twee dezelfde onderwerpen....
En omdat mijn andere vragen niet over pyrrhura's gingen heb ik ze in het algemene papegaaien forum gezet, omdat ik bang was dat het hier niet mocht staan. Verkeerd gedacht dus. Ik zal het niet meer doen hoor  |
Donderdag 12 Augustus 2010 10:30 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ik ben echt niet te streng hoor. Meerdere topics over hetzelfde zorgt voor verwarring bij het reageren.
Jammer dat je er zo over denkt maar het is de plicht van een mod om dat allemaal wat na te zien, bij te houden.
Je andere vragen hadden eigenlijk zowat dezelfde inhoud, vandaar.
Vergeet ook niet dat het nog vakantie is voor velen, de reacties komen echt wel. |
Vrijdag 13 Augustus 2010 8:28 am |
|
|
|
|
missyess
Net uit het ei
|
Mijn vragen in het papegaaien deel gingen volgens mij echt ergens anders over. Ik ben zelf ook mod, dus ik ken de taak, haha. Maar goed, ik zal het hierbij houden. No harm done. |
Vrijdag 13 Augustus 2010 9:46 am |
|
|
Sarah
Moderator

Heb je topics terug open gezet, als een andere mod beslist om ze te sluiten dan is dat definitief.
Heb geen zin in kat en muisspelletjes |
Vrijdag 13 Augustus 2010 10:26 am |
|
|
esjo
Moderator

* Millie en Esjo, ik heb vorig jaar met jullie gemaild, maar heb die mailtjes niet meer. Kunnen jullie mij nog eens jullie kweekbeleid uitleggen? Wat doen jullie zelf aan het tam maken? Het wordt mijn eerste 'grotere' vogel, mijn parkietjes waren wel altijd erg tam. Maar ik zou het wel fijn vinden als er al een goede basis is gelegd. Vandaar dat ik uitkwam op babyvogels.nl.....
bedankt alvast![/quote]
Ik heb Sammie en Moos in het aanbod topic staan http://www.fluffies.org/nl/aan.....17017.html
Ik heb momenteel nog 7 jongen zitten - natuurbroed - niet tam en daarna zullen er hier geen jonge pyrrhura's meer komen  |
Vrijdag 13 Augustus 2010 12:34 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:31 pm
|
|
|
|
|