intrede van 2 pyrhurra's

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
marloes1972
Eitje

intrede van 2 pyrhurra's  Reageer met quote  

Dan is het zover, we staan om 9.15 bij de kweker voor de deur in volendam. Op tijd om te helpen met pap voeren, het is leuk werk en lang niet zo eng als het eruit ziet. Razz Als laatste is de kooi bandieten aan de beurt, deze zitten op de bodem lekker te eten van zaadjes. Ze hoeven niet veel pap waar de kleintjes 8 spuitjes vol aten eten de bandieten er nog maar 2 a 3 spuitjes en dan tussen 9 en10 in de ochtend.,En 21-22 op de avond. Er is een wildkleur 2 pine apple (een is daar nog wat jonger van en eet iets meer deze krijgt nog 3 x pap )daar van en 1 cinemon,1 molinea, en 1 hypoxantha .De hypoxantha is besteld al had de kweker al ruim 6 weken niets meer gehoord maar hij hielt die voor de zekerheid nog 1 week vast voor die mensen. Ik kon er dus uit 4 kiezen. Of afwachten wat de kleinere kuikens zouden doen of deze pap voeren pap voeren vinden we eng dus we gingen voor een grotere. Dat was enorm moeilijk ze waren alle 4 lief. Hartje Maar ik koos uiteindelijk na 2 uur voor de brutale vlieg piloot pineapple Hartje en hand vol opvoedingswerk omdat hij zo druk en onderzoekend karaktertje had. Engeltje Maar ja je bent overdag wel eens weg de kids gaan steeds meer hun eigen en weg dus besloten we een tweede te nemen. Daar hebben we al wel over nagedacht maar we twijfelde erg. Mijn dochter was gek op de cinemon lief rustig en een knuffelkont Klappen belangrijk al willen we niet kweken hij is niet verwant aan de pine apple die ik had gekozen. Vogeltjes 2,5 uur later waren we dan weer op weg naar huis 240 euro lichter en 2 pyrhurra’s rijker Nu de namen bedenken mijn pineapple heet trusty. De andere twijfelen we nog over maar dat wordt waarschijnlijk mango. Hartje Hartje Klappen
Bericht Zondag 29 Januari 2012 11:36 am
 Gebruikers profiel bekijken  
marloes1972
Eitje

Reageer met quote  

Trusty eet prima zelf en wil bijna geen pap meer 1 spuitje of 2 mango die omgedoopt is tot Strike eet er een stuk of 4 hij oogt veel kleiner en jonger in gedrag. Vreemd genoeg en we verbaasden ons ook daarover is hij wel zwaarder trusty is 63 en strike 77 gram.
Bericht Maandag 30 Januari 2012 5:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:32 pm
  Berichten van afgelopen: